שרות תיקונים גרוע לטלפון |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
טלפון פנסוניק נרכש לפני כחצי שנה. תקלה בצג וגם בשמע. הגעתי למוקד איסוף בר"ג (28.6.12) והשארתי שם את הטלפון. אחה"צ התקשרו אלי והתגובה שקבלתי היתה: א. אין אחריות לצג, דרשו 140 ש"ח על תיקונו ב. אם אני רוצה שבכלל יסתכלו עליו אני צריכה לנסוע עד למרכז שלהם בראש העין ולמסור את הטלפון בעצמי, גם אם אני מבקשת שיתקנו רק את תקלת השמע ג. דרשו חשבונית מקורית למרות שהצגתי הוכחת קניה בכרטיס אשראי.
שירות גרוע, טרטור לשוא של הלקוח - אני צריכה עכשיו לאסוף את הטלפון מהחנותצ בר"ג (שוב לנסוע לשם) ולנסוע בעצמי לראש העין, במקום שהטלפון יועבר ביעילות, והתעלמות מהחוק הקובע שדי בהוכחת קניה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|