פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות תיקונים מארץ האגדות נושא התלונה:
אלרז אהרון שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏26 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב הנחושת 4 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי בהום סנטר טלפון נוקיה6720 הטלפון התקלקל במסגרת האחריות.
בתאריך 23.8.12 קבעה איתי המוקדנית להימצא בבית ביום 26.8.12 כדי לתאם איתי לקחת הפלפון לתיקון. המתנתי ביום כל היום בבית ולא הגיעו. התקשרתי לחברה ונאמר לי שניסו להתקשר אלי בפלפון המקולקל למרות שמסרתי פל'/פקס לשם שלחו הטופס. גם לא נדרשתי לציין טלפון לזמינות חברת השליחויות רצתה לקבוע איתי למחרת בין שעה 1000ל 1300לא הסכימו להקדים או לצמצם הזמן. התקשרתי ליורוקום ביקשתי לשוחח עם אחראי או מנהל וסירבו. להום סנטר הסכם כובל עם יורוקום שמוניע מהם להתערב
עלבון ו סוג הנזק :
להחזיר הפלפון ולהיתנתק מהחברההמנוהלת ע"י פקידות פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה