פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות בעייתי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי טלפון אלחוטי חדש, לאחר שלושה שבועות שמתי לב כי באחת השלוחות יש ניתוקים בדיבורית, פניתי לשירות לקוחות נאמר לי כי עלי לפנות למעבדת שירות , שהמעבדה הקרובה לביתי היא במרחק של מעל 40 ק"מ.
כשהגעתי למעבדת שירות נאמר לי שעלי להשאיר את הטלפון למשך כ 10 ימים על מנת שיתוקן.
מדוע אני צריך לבזבז זמן דלק וכסף כדי לתקן מכשיר חדש שקניתי ?
עוגמת נפש , כספי סוג הנזק :
החלפה בחדש או תיקון + קבלת טלפון חלופי פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה