|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות בעייתי |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי טלפון אלחוטי חדש, לאחר שלושה שבועות שמתי לב כי באחת השלוחות יש ניתוקים בדיבורית, פניתי לשירות לקוחות נאמר לי כי עלי לפנות למעבדת שירות , שהמעבדה הקרובה לביתי היא במרחק של מעל 40 ק"מ.
כשהגעתי למעבדת שירות נאמר לי שעלי להשאיר את הטלפון למשך כ 10 ימים על מנת שיתוקן.
מדוע אני צריך לבזבז זמן דלק וכסף כדי לתקן מכשיר חדש שקניתי ?
|
עוגמת נפש , כספי |
סוג הנזק : |
החלפה בחדש או תיקון + קבלת טלפון חלופי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|