|
|
|
|
|
|
שירות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הנייד נמסר לתיקון לפני לפני 14 ימים ואתמול הוחזר לתחנת שירות לא מתוקן למרות שרשום שכן. הגיע עם דרישת חיוב 71 ש:ח למרות שהנייד היה באחריות .. ויותר גרוע שניקודת איסוף לא משחררים את הנייד כי יש דרישת חיוב. הנציג של בסטמובייל לא מציג אף אחד מיורוקןם והתשובה זה לחזור למחרת . התקשרתי לשירות ענתה לי בחורה סתומה ואין עם מי לדבר שבקשתי מנהל אז היא ענתה שהמנהל עוד לא הגיע ויחזור אלי תוך יומייים..
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מכשיר מתוקן בהקדם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|