פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הנייד נמסר לתיקון לפני לפני 14 ימים ואתמול הוחזר לתחנת שירות לא מתוקן למרות שרשום שכן. הגיע עם דרישת חיוב 71 ש:ח למרות שהנייד היה באחריות .. ויותר גרוע שניקודת איסוף לא משחררים את הנייד כי יש דרישת חיוב. הנציג של בסטמובייל לא מציג אף אחד מיורוקןם והתשובה זה לחזור למחרת . התקשרתי לשירות ענתה לי בחורה סתומה ואין עם מי לדבר שבקשתי מנהל אז היא ענתה שהמנהל עוד לא הגיע ויחזור אלי תוך יומייים..
עוגמת נפש סוג הנזק :
מכשיר מתוקן בהקדם פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה