פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות מאחריות על מכשיר פגום נושא התלונה:
קניאל שרון שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏30 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.5 רכשתי מכשיר סלולרי מדגם ZTE של נוקיה באחריות יורוקום בחנות "בסט מובייל" בדיזינגוף סנטר.

כעבור 6 ימים שמתי לב שבמכשיר יש המון פגמים-

1. רדיו מתנתק מעצמו כעבור כמה דקות שימוש, והקליטה שלו גרועה תמיד
2. ווליום נמוך מהרגיל של מוזיקה ושל שיחות, לא שומעים!!
3.כאשר אני משתמשת באוזניות ויש לי שיחות לא שומעים אותי, אני חייבת לנתק ולהתקשר שוב ללא אוזניות. פשוט בלתי אפשרי לדבר עם אוזניות עם הפלאפון הזה! וזה נוראי.
4.אפליקציות קורסות מעצמן
5.אי אפשר לשמור שמות של אנשי קשר בכרטיס הסים, אלא רק במכשיר עצמו.

ניגשתי אל בסט מובייל שאמרו לי שהאחריות חלה אך ורק על יורוקום ורק הם יכולים לטפל בתקלות והחלפות.
הלכתי ישר למעבדת יורוקום. מסרתי את המכשיר לתיקון ורוב הטיפולים עברו דרך אלעד- נציג שירות שם (שהיה באמת מקסים.)

כעבור יומיים באתי לאסוף אותו, אחרי שנעשתה בו החלפת דיבורית, ושוב- כל התקלות חזרו.
הגעתי בפעם השנייה, מסרתי שוב את המכשיר-
נעשתה בו צריבה, ועדכון גירסה,
ושוב- כל התקלות חזרו

פעם שלישית- הגעתי, מסרתי, באתי לאסוף- הוחלף board- "ממש מכשיר חדש" לטענתם- אני, שמחה וטובת לב חזרתי לביתי הקט.
והפלא ופלא- כל התקלות חזרו.
פעם רביעית.. אותו סיפור..
בפעם החמישית כבר הגעתי והכרזתי שאני לא מעוניינת במכשיר, הפעם דיברתי עם מנהלת המעבדה, קבענו שאמסור את המכשיר, עם האוזניות, עם הסוללה, והפעם הוא "ייבדק ע"י טכנאי הנדסאי מומחה!"
אין בעיה..
החלטנו להשאיר אותו שם יותר מהרגיל- לכמה ימים, כדי לעשות בדיקה יסודית.
כעבור שבוע בערך, אספתי את המכשיר אחרי שהוחלף לו board בפעם השנייה, ועדיין כל התקלות קיימות.

התקשרתי לשירות הלקוחות, ביקשתי לדבר עם מנהל, יצרו איתי קשר רק אחרי שבוע ושם נאמר לי כי הם "מבררים את הנושא"
שוב חיכיתי שבוע, (כנראה שלעשות שיחת טלפון פשוטה לוקח שבוע) שוב מתחמקים.
לבסוף דיברתי עם מנהל שירות לקוחות בשם אלמוג, שהפתרון שהיה לו להציע לי זה להביא את הפלאפון שוב למעבדה.

לא מתקבל על הדעת, להגיע שש פעמים (!) לאחר שכל פעם התקלה חוזרת. זה מפריע, מטרטר, ומיותר מאחר והמכשיר הוא פשוט סוג ד' במקרה הטוב.

המכשיר באיכות ירודה ביותר, מלבד לכל הדפיקויות שלו, יש בו המון תקלות בייצור שאלמוג ואלעד בעצמם אמרו לי שזה יידוע במכשיר (דבר שלא נאמר ללקוח במעמד הקנייה)
וזו הטעייה והפרה בוטה של זכות הצרכן לקנות מכשיר תקין. זה כל מה שאני מבקשת
אמרתי לו שזה לא מקובל עליי, להגיע שוב, וביקשתי לשמוע מה הפתרונות שהם מציעים, הוא אמר לי שאין לו איך לעזור לי ושינסה לדבר עם המנהלים.
לאחר שיחות חוזרות ונשנות הציע לי להחליף את המכשיר לאותו דגם רק "חדש מהקופסא" - מה שאבסורד לחלוטין נוכח זה שהחליפו לו בורד פעמיים. פלאפון חדש לגמרי רק אומר שאני אקבל גם פלסטיק חדש ונקי מההתחלה.

אני מצדי לא רוצה את המכשיר הזה בשום אופן. לאחר שש פעמים במעבדה, לאחר מליון תיקונים, ומלא שיחות ללא מענה, מעוניינת להחליפו לדגם אחר ולא תהייה לי בעייה להוסיף כסף.
המכשיר פגום, נקודה.

כשאני קונה מכשיר טלפון, פעולות פשוטות כמו לשמור אנשי קשר בכרטיס סים, שישמעו אותי בצד השני של השיחה, שהרדיו לא יתנתק מעצמו, ושהווליום יהיה נורמלי- הן דברים מובנים מאליהם.
לא קניתי סמארטפון בגלל שזה מגניב לדפדף עם האצבע.

נורא איך שמתייחסים ללקוחות במדינת ישראל. קנית- נדפקת.



( אני טסה ב6 באוגוסט לחודש וחצי, במידה ומנסים לחזור אליי אנא חזרו אליי במייל, תודה)
כספי סוג הנזק :
החלפת מכשיר לדגם אחר לחלוטין!!! פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה