פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר מצד נציג נוקיה על מנת למכור עסקת שדרוג נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני סטודנט באוניברסיטת חיפה. אני מנוי לסלקום כבר שנה פלוס. את המכשיר הראשון (מכשיר סמסונג) רכשתי לפני כשנה ושלושה חודשים דרך דינמיקה, כאשר זו הייתה תוכנית לסטודנטים שבה הציעו לי כי אני משלם דרך כרטיס האשראי 19.90 ואני מקבל החזר עבור אותו סכום בשיחות שאני אבצע, כלומר יורידו לי סכום זה מהחשבונית - דהיינו, זיכוי על 19.90. לפני כחודש, הגיע לקמפוס באוניברסיטת חיפה, נציג חברת נוקיה בשם נמרוד אשר הציע לי עסקה שהיא חד פעמית, תוכנית "חיילים" שהיא מתאפשרת לסטודנטים שהם לא חיילים, אך רק באותו יום, במידה והם עוברים את הסכום של 100 ש"ח כל חודש ובמידה והם יותר משנה מנויים בסלקום. עוד הוא חזר והדגיש כי בתוכנית שדרוג זו שאני מקבל מכשיר נוקיה, לא משתנה דבר לגבי זיכויים או כל דבר אחר שיש לי מתוכניות קודמות , אלא רק מתווספים הטבות. ברם, בחשבונית הראשונה שאני מקבל לאחר השדרוג, אני מגלה שהפסקתי לקבל זיכוי עבור 19.90 ש"ח שמגיע לי עבור התוכנית הקודמת (ואני כן מחוייב בכרטיס האשראי עבור סכום זה). כך, אני מגלה דרך נציג שירות של סלקום שסוג כזה של עיסקה לא יכולה להתקיים. כך אני מגלה שהנציג של נוקיה, שיקר על מנת לבצע את המכירה שלו.
אודה לכם אם תוכלו לעזור לי ,
בתודה מראש,
משה.

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
יורוקום שיווק שם ותפקיד:
מדובר ביורוקום נוקיה תגובה:
תודה, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה