פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הציבור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בוצעה הזמנה דרך אתר האינטרנט ל2 כרטיסי טיסה לפלורידה ארה"ב מתל אביב.
באתר הופיע מחיר 898 $ . בסיום ההזמנה ( ללא בקשת פרטי אשראי) הופיע הודעה שנציג יחזור אלי בהקדם. חזרה נציגה שאמרה שהמחיר באתר שגוי והמחיר הנכון הוא 1100$ . לא הסכמתי לכך ואמרו שיחזרו אלי. יום למחרת נכנסתי לאתר שלהם ושוב העלו את אותה טיסה במחיר הנמוך. כעת אני לא יודע מה עליי לעשות כי הם טרם חזרו אלי וגם אני רוצה את המחיר הנמוך כפי שפורסם!! ואגב גם יש לי אותו מודפס
כספי סוג הנזק :
לשלם את המחיר שפורסם פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל, מנהל שימור לקוחות שם ותפקיד:
הנדון פנייתכם מיום 15.10.13 בעניין תלונה מס' 105442 – שרגא בן ארי
אנו מאשרים את קבלת פנייתכם שבנדון.
עם קבלת הפניה, פניתי למרכז ההזמנות שלנו, כדי לברר את סיבת התלונה, ומצ"ב תשובתי
ראשית, אציין כי מר בן ארי לא ביצע באתר שלנו שום הזמנה, כי לשם סיום הזמנה וקבלתה, חייבת להיות הכנסת פרטי כרטיס אשראי של הלקוח.
בתנאים הכלליים שבאתר מופיע במודגש מחירים תקפים להזמנות און ליין באתר בלבד הזמנות עם כרטיסי אשראי .
כמו כן, מופיע בנושא המחירים המשפט הבא כל המחירים ניתנים לשינוי על ידי החברה, וזאת עד לקבלת אישור בכתב לביצוע ההזמנה. ממועד זה ואילך יהיה המחיר הסופי.
כלומר אי אפשר להקפיא את המחירים באתר, ושוב יודגש כי מר בן ארי לא קיבל שום אישור בכתב לביצוע ההזמנה באתר. שינוי המחירים באתר תלוי באופן מלא בספקי הטיסות ובחברות התעופה ולא בנו, ובהחלט ייתכן שמחירים אלה עולים, יורדים, וחוזרים לעלות, ולנו אין כל שליטה או אחריות בנושא.
על כן אין באפשרותנו להיענות לדרישתו של מר בן ארי.
אני תקווה כי תשובתי זו מהווה מענה ראוי וסופי לפנייתכם.


תגובה:
אין באפשרותנו להיענות לדרישתו של מר בן ארי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה