פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה רמאות שקר ופגיעה אישית נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נכנסתי לאינטרנט לחפש חופשה באילת עם בני משפחתי מכיוון שיש לנו יום נישואים מצאתי דיל נהדר דרך אופיר טורס במלון אסטרל קורל אילת הזמנתי 4 לילות על בסיס הכל כלול 2 מבוגרים 3 ילדים ותינוקת המערכת שלהם גבתה את התשלום קיבלתי אישור וכו וגם בדקתי בכרטיס אשראי והורידו לי 2570 שקל אחרי יומיים מתקשרת אלי בחורה חוצפנית בשם טלי מהשירות לקוחות ואומרת לי תשמע המלון לא קיבל את הזמנתך בגלל התינוקת שדרך אגב שילמתי עליה תוספת כסף לכן אנו מחזירים לך את הכסף מחר ומבטלים עסקה .
רצוי לציין שהכרטיס אשראי הוא נטען והטענתי אותו במיוחד בסכום החופשה לכן אין באפשרותי להזמין מקום אחר עד שלא יזכו את כרטיס האשראי ,,,אמרתי לה בסדר וחיכיתי בדקתי יום למחרת את היתרה בכרטיס אשראי ולהפתעתי לא החזירו שום דבר התקשרתי לשירות לקוחות אופיר טורס ושוב ענתה אותה חוצפנית טלי שאלתי אותה מה קורה והיא אומרת לי פתאום זה לוקח עד 14 ימי עסקים ההחזר הסברתי לה שאני לא יכול לחכות כל כך הרבה זמן אני צריך להזמין חופשה במקום אחר היא אמרה לי בעיה שלך וטרקה את הטלפון התעצבנתי התקשרתי שוב הגעתי שוב אליה ביקשתי אותה שתעביר לי את המנהל שלה היא טענה שהיא המנהלת ואין אך אחד יותר בכיר ממנה ושוב נתקה לי בפרצוף את השיחה יצרתי קשר שוב וניסיתי דרך מרכז ההזמנות שלהם אולי משהו סוף סוף יעזור לי שום דבר בכל פעם שולחים אותי אליה וזאת כבר מזהה את המספר שלי לכן מסננת אותי אני אומר לכם השירות שלהם ממש גרוע גרוע גרוע הם חוצפנים הם עובדים בשיטת סרט נע והלקוח ממש לא מעניין אותם זהירות זהירות זהירות
אני לא יודע אם אקבל את הכסף שלי חזרה עדיין לא קיבלתי במידה ועד יום ראשון לא אקבל אני מתכוון להגיש תביע על 50000 שקל על הונאה עוגמת נפש וזילזול באדם אין להם זכות להתנהג בצורה כזאת לקחת מעל 2500 שקל ולא לתת תמורה בגלל שהמערכת הממוחשבת שלהם עשתה טעות זה לא אני אשם .
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל, מנהל שימור לקוחות שם ותפקיד:
הנדון פנייתכם אלינו מיום 16.5.14 בעניין תלונה 107538 - הלקוח שרון יצחק
הריני מאשר את קבלת פנייתכם אשר בנדון.
לצורך בירור העניין, פניתי לבירור העובדות לגורמים בחברתנו שטיפלו בהזמנת הלקוחה, והרי תשובתי
הריני להצר על אי ההבנה עם הלקוח. ברצוני לציין בתגובה לדבריו, שבהתאם לנהלינו הכתובים באתר האינטרנט, כרטיס האשראי מחויב ברגע אישור ההזמנה על ידי המערכת, אך נכתב שם כמו כן במפורש כי ההזמנה הינה בגדר בקשה בלבד, והיא כפופה לאישור הספקהמלון.
במקרה הנדון, אכן ההזמנה לא אושרה על ידי בית המלון.
אדגיש כי אין זה נכון שטלי טרקה למר יצחק את הטלפון, ובפעם השניה שהתקשר דיברה אתו אפרת. שתיהן הסבירו לו כראוי את הנוהל שלנו, לפיו מזוכה כרטיס האשראי, ולא ברור למה היתה אי הבנה מצד מר יצחק בעניין זה.
בכל אופן, ביום 15.5.14 זיכתה אופיר טורס את כרטיס האשראי של מר יצחק באופן מלא.
מהאמור לעיל עולה שחברת אופיר טורס פעלה כראוי בעניין הזמנת הלקוח, ואינני מקבל את טענותיו כלפינו.
אני תקווה כי תשובתי זו מהווה מענה ראוי וסופי לפנייתכם.

בכבוד רב,
אורי גל, מנהל
מחלקת שימור לקוחות
תגובה:
הלקוח זוכה באופן מלא. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה