אורי גל, מנהל שימור לקוחות |
שם ותפקיד: |
הנדון פנייתכם אלינו מיום 16.5.14 בעניין תלונה 107538 - הלקוח שרון יצחק
הריני מאשר את קבלת פנייתכם אשר בנדון.
לצורך בירור העניין, פניתי לבירור העובדות לגורמים בחברתנו שטיפלו בהזמנת הלקוחה, והרי תשובתי
הריני להצר על אי ההבנה עם הלקוח. ברצוני לציין בתגובה לדבריו, שבהתאם לנהלינו הכתובים באתר האינטרנט, כרטיס האשראי מחויב ברגע אישור ההזמנה על ידי המערכת, אך נכתב שם כמו כן במפורש כי ההזמנה הינה בגדר בקשה בלבד, והיא כפופה לאישור הספקהמלון.
במקרה הנדון, אכן ההזמנה לא אושרה על ידי בית המלון.
אדגיש כי אין זה נכון שטלי טרקה למר יצחק את הטלפון, ובפעם השניה שהתקשר דיברה אתו אפרת. שתיהן הסבירו לו כראוי את הנוהל שלנו, לפיו מזוכה כרטיס האשראי, ולא ברור למה היתה אי הבנה מצד מר יצחק בעניין זה.
בכל אופן, ביום 15.5.14 זיכתה אופיר טורס את כרטיס האשראי של מר יצחק באופן מלא.
מהאמור לעיל עולה שחברת אופיר טורס פעלה כראוי בעניין הזמנת הלקוח, ואינני מקבל את טענותיו כלפינו.
אני תקווה כי תשובתי זו מהווה מענה ראוי וסופי לפנייתכם.
בכבוד רב,
אורי גל, מנהל
מחלקת שימור לקוחות
|
תגובה: |
הלקוח זוכה באופן מלא. |
פתרון: |
|
|