פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה - איחור בטיסות ב-24 שעות . טירטרו אותנו חצי לילה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יחס מחפיר מצד חברת התעופה. תלונה הועברה ב- 11 פבר' 2014 לאופיר טורס והם טענו שיש להעביר גם לחברת התעופה וכך עשיתי. עד היום לא הם ולא חברת התעופה השיבו.
חברת התעופה לא איפשרה לטיסת המשך לישראל ממיאמי, נתנה לנו ואוצ'ר למלון שלא כובד, טרטרו אותנו בין מלונות ולבסוף שילמנו מכספנו.
לא החזירו לנו כסף ולא פיצו אותנו
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל, מנהל שימור לקוחות שם ותפקיד:
אכן מר חזאי פנה אלינו במכתב בחודש פברואר 2014, וכנהוג וכמקובל, פנייתו הועברה לחברת התעופה US AIRWAYS, אשר היא האחראית על פי כל דין לבדיקת טענותיו של הלקוח בדבר המאורע שקרה כולו בחו"ל, ללא כל מעורבות או ידיעה של אופיר טורס. כמו כן, פניתי באופן אישי ללקוח, גם בחודש פברואר וגם היום, 19.5.14, הן בטלפון והן במייל האלקטרוני, שכן לא ידענו עד עתה שחברת התעופה לא הגיבה לפנייתו. שוב קישרתי בין חברת התעופה לבינו בעזרת מייל אלקטרוני, ודרשתי בשמו לקבל תגובה מהירה. תגובה:
מדובר בעניין שכל כולו באחריותה של חברת התעופה U.S. Airways, ועל מר חזאי להמשיך לעמוד אתה בקשר ישיר בתלונה זאת.
לאופיר טורס אין כל קשר או אחריות לתלונה, ובמקרה שלא יבוא על סיפוקו, על פי הדין הקיים, עליו להגיש תביעה אך ורק כנגד חברת התעופה, ללא עירובה של אופיר טורס כצד בתביעתו.
בכל אופן, אופיר טורס מבחינתה סייעה ככל יכולתה למר חזאי, ואין כל בסיס הגיוני לטענותיו כנגדה ולשליחת תלונה זאת כנגדה באתר "תלונה".
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה