פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טענה מאת אורי גל מנהל שימור לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מר אורי גל טען בפני שאופיר טורס זיכו את כרטיס האשראי שלי באופן מלא בתאריך 15.5.14 בפועל לא נעשה שום דבר בדקתי הבוקר את החשבון שלי ולא קיבלתי שום זיכוי כמו כן לגבי הטענה כי ענתה לי בחורה בשם אפרת בפעם השנייה זה ממש לא נכון וכן טרקו לי כמה פעמים את השיחה לא קיבלתי שום החזר ואפילו לא ביקשו ממני סליחה ממש ביזיון מה קורה עם החברה הזאת הם לא נורמליים כנראה שיש בניהם קצר בתקשורת .
אני רוצה את כספי חזרה
עגמת נפש סוג הנזק :
החזר מידי של הכסף ופיצוי פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל שם ותפקיד:
אופיר טורס עומדת מאחורי טענתה שהנהלת החשבונות שלה זיכתה את כרטיס האשראי של מר יצחק בתאריך 15.5.14. יצוין כי מדובר בכרטיס אשראי דולרי, וכפי שכבר הוסבר לו מספר פעמים בטלפון, חברת האשראי תזכה את חשבונו במהלך 14 ימי עסקים מיום ששידרנו את הזיכוי. אין מהלך הדברים בשלב זה תלוי באופיר טורס, אלא בחברת האשראי. תגובה:
אין שינוי בטענתנו. כמו כן איננו מוצאים מקום לסגנונו התוקפני של מר יצחק. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה