פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הרסו את כל הטיול נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/4/14 נסענו ארבעה אנשים לטיול מאורגן לדרום אפריקה שהוזמן כמה חודשים לפני של החברה שלכם.
מטרת הטיול היה לחגוג בר מצווה לאחי הקטן ובנוסף, אני רציתי לשנות אווירה לפני (הכרטיס שלי הוזמן בדקה האחרונה) ניתוח מאוד גדול, כי גילו לי סרטן.
במשך חודשיים ניסינו לברר מי המדריך שלנו בטיול, ורק שבועיים לפני אמרו לנו מי זאת וגילינו שהיא לא נמצאת ברשימת המדריכים שלכם (לא בחוברת המעודכנת ולא באתר). זה היה חשוד בעינינו אבל זרמנו איתכם.
בשיחה עם "המדריכה" ועם הנציגה שדרכה הזמנו את כרטיסי הטיסה אמרו לנו שאנחנו צריכים לקבל אוזניות כנהוג בכל הטיולים שיצאנו אליהם דרככם בשנים האחרונות. אך הייתה צפויה לנו הפתעה ראשונה מאוד מאוד מאכזבת בשדה התעופה כשגילינו שלא כך הדבר. וזה היה הדבר הראשון שהצליח להוריד לנו את הכיף מהנסיעה.
שנית, לא עודכנה לפני העלייה למטוס שתהיינה עצירה של המטוס ביוהנסבורג ולאחר מכן המטוס ממריא שוב ואנחנו יורדים בקייפטאון. כמעט ירדנו מהמטוס.
"ההפתעה" השלישית הייתה כשגילינו שה"מדריכה" שלנו בעצם מלווה וזאת הקבוצה הראשונה שאיתה היא יצאה. ועכשיו אני רוצה להבין, איך חברה כזו גדולה ובעלת שם נותנת למישהי שאף פעם לא יצאה לטיולים מאורגנים לצאת עם קבוצה של 45 אנשים?! זה נראה לכם הגיוני?
ביום שנחתנו קיבלנו מדריכה מקומית דוברת עברית שאחרי חצי שעה עצרה את האוטובוס ויצאה כיוון שהעליבו אותה...זוהי התנהגות מקצועית לדעתכם? המלווה לא ידעה כלום. לא לאן לנסוע? לא איפה אנחנו יכולים לקנות אוכל? ולא איפה אפשר לאכול. היינו קבוצה של 45 אנשים במדינה זרה וללא ידע לאן ללכת. אם הייתי מעוניינת בטיול תרמילאים לבד לא היינו מזמינים ומשלמים סכום ענק לחברה שלכם בשביל שישאירו אותנו לבד. כמו כן, ביום שנחתנו לא עשינו כלום אלה הגענו מהשדה התעופה ישר למלון כאשר שילמנו על היום הזה ועל האוטובוס והוא היה מבוזבז.
ביום השני קיבלנו מדריך מקומי דובר אנגלית אותו המלווה לא יכלה לתרגם (אפילו את הדברים הבסיסים של עצירת שירותים, אוכל ושעה). בתור מישהי שטסה כל שנה בטיולים מאורגנים זה לא נראה לי בכלל נורמאלי.
בנוסף, לא קיבלנו מהמלווה תדרוך לאן נוסעים כל יום ובאיזה שעה עלינו לצאת מהמלון. כל אחד היה ניגש אליה אישית על מנת לברר פרטים אלו.
ככה לא מתנהלת מדריכה במיוחד לא בארץ זרה עם 45 אנשים. זה נראה שהחברה שלכם זלזלה בקבוצה של הדוברי רוסית ושלחה לדרום אפריקה סתם מישהי שהצביעו עליה מבלי לחשוב על טובתה של הקבוצה. שילמנו סכום ענק לארבעה אנשים וקיבלנו זלזול מחברת אופיר טורס.
אופן התנהלותה של המלווה גרם לסכסוכים בתוך הקבוצה ולאווירה מאוד לא נעימה. לא ככה אמורים להרגיש כאשר יוצאים לטיול מאורגן בארץ זרה. לא הצלחנו להנות מהנוף ומכל מה שיש לארץ הזו להציע.
כמו כן, אמרו לנו שהטיול בטיחותי ואנחנו לא יורדים במקומות שיש בהם פשע. אך לא כך הדבר.
כאשר ירדנו לטיול רגלי קצר בפרטוריה, הלכנו כקבוצה, עברו קבוצה של 4 תושבי המקום ושניים מהם משכו בכוח לאחי בן ה-13 בשרשרת וכמעט חנקו אותו. למזלנו נשאר רק סימן על העור והוא נשאר בחיים (את השרשרת הזהב שנתנו לו לבר מצווה גנבו).
אתם יודעים איזה טראומה זאת לילד בן 13? ואיך בדיוק לאחר המקרה הזה אנחנו יכולנו להנות מהטיול? כאשר הובטחה לנו בטיחות.
רציתי לציין שהסיבה היחידה שלא כתבתי את המכתב הזה לפני חודש היא שעברתי ניתוח שבוע לאחר שחזרנו לארץ ועד עכשיו הייתי בהתאוששות ולא יכולתי להתפנות לכתיבת מכתב זה.
אני מבקש שתתייחסו בכובד ראש בנוגע לדרך בה התנהלתם עם הקבוצה שלנו. וכן, אני מבקשת פיצוי על עוגמת הנפש שעברתי כל הטיול, ועל הימים המבוזבזים עליהם שילמתי ולא הייתה בהם כל פעילות (אם זה על האוטובוס והמדריך המקומי). בטיול הזה היינו צריכים לנוח, לשנות אווירה וליהנות וכל זה לא קרה. מה שהיה במציאות זה אכזבה אחת גדולה ששילמנו סכום כסף ענק (40,000 ש"ח) על 4 אנשים ולא ראינו תמורה ממנו.

עוגמת נפש סוג הנזק :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל, מנהל שימור לקוחות שם ותפקיד:
הלקוחה גב' זבולוטין פנתה אלינו ישירות במכתב תלונה לפני שפנתה לאתר "תלונה". לאחר בדיקת כל הנתונים היא תקבל בקרוב תשובה ישירות לכתובת הדואר שלה. תגובה:
תשובה תישלח ישירות ללקוחה בהקדם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה