פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזבוז כסף, זמן ועלבון נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום היינו מ-15.09 עד 14.09 בחופשה בפישטני נציגת אופיר טורס מלכה פלג (עם אני לא טועה) הציעה לנו לקחת טיול ביום של העזיבה 14.9 לברטיסלבה ומשם יסיעו אותנה לשדה התעופה, הטיול בעלות 27 יורו לאדם.
אני נסעתי עם בעלי והייו עוד איזה 20 איש שנסעו לטיול. היינו צריכים לקחת עוד 4 איש ממלון אחר, הסתובבנו שעה וחצי עם נהג שלא ידע את הדרך למלון עד שמלכה החליטה להפעיל ג'י.פי.אס ותוך 10 דק' נמצא המלון. נסענו למפעל לקרמיקה היינו בו שעה וחצי שלא היה בו צורך, עוד איזה שעה במפעל יין, רק לקראת השעה שבע הגענו לברטיסלבה הראתה לנו בטנה את העיר העתיקה והסיעה אותנו לקניון אמרה שיש לנו שעה וחצי להיות פה ואז נוסעים לשדה התעופה,. לא לקחתי את הטיול כדי לראות מפעל, לטעום מהיין ולהסתובב בקניון, זה לא הטיול ששילמתי וחשבתי עליו. לטיול כזה שהנסיעה לשם זה שעה הייתי אמורה חצי מהיום לטייל ולראות דברים שאמורים להראות לי. היא לא מדריכת טיולים אז היא בטח לא יודעת לאן להוביל אותנו ומה להראות לנו אז אין צורך להציע לאנשים טיול. כל האוטובוס היה מאוכז ולא ציפה לדבר כזה. כאשר אני ניגשתי אליה לברר למה היא הביא אותנו בכלל לקניון היא אמרה שזה מה שיש שאם לא מתאים לי ואני רוצה לטייל שאני אסתובב לבד ואחר כך אקח מונית לשדה התעופה, מה זה הדיבור הזה הייתי בשוק לא הייתה לי ברירה ישבתי פשוט בקניון. אם הייתי יודעת מה מתוכנן לטיול לא הייתי לוקחת אותו ומשלם עליו בכלל. נא בדיקתכם טיפולכם וקבלת פיצוי.

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל, מנהל שימור לקוחות שם ותפקיד:
ראשית, יובהר כי מדובר בסיור מקומי המאורגן ע"י גב' פלג בכל יום א' הנקרא "ברטיסלבה בדרך היין". ישנו דף המפורסם והמחולק לכל תייר המעוניים להירשם, ובו רשום במפורש מחיר הסיור - 27 אירו לאדם, מפורטות שעות היציאה והחזרה, ומפורטים אתרי הסיור מפעל הקרמיקה בעיר מודרה, מרתף היין בסוואטי יור, , העיר העתיקה בברטיסלבה וקניון ארובאה. כלומר יכולה היתה גב' פוסטילניק לבדוק מראש ולהחליט אם היא מעוניינת לצאת. גב' פלג מסרה כי תכנית הסיור הוצעה במלואה וללא עיכובים. כמו כן, מכיוון שבאותו יום היה יום חג דתי סלובקי בעיר, היה יריד בעיר, שהיתה תוססת מתמיד. כמו כן, המטיילים קיבלו לבקשתם איסוף מאוחר יותר לשדה התעופה בשעה 2130 במקום ב- 2100. הנוסעים זכו לראות את היופי המיוחד של ברטיסלבה בין הערביים. אדגיש כי לגב' פלג יש ידע רב על סלובקיה, והיא הדריכה בליווי סיפורים והסברים רבים. גב' פוסטילניק היא הלקוחה היחידה שלא היתה מרוצה מהסיור באותו יום, וכשלא רצתה להגיע עם כולם לקניון שם כל האחרים ביקשו כאמור הארכת זמן , הציעה לה גב' פלג להישאר בעיר העתיקה ולקחת מונית עצמאית לשדה התעופה, אך היא דחתה את ההצעה. תגובה:
בנסיבות אלה, אין לדעתנו מקום לפיצוי לגב' פוסטילניק.
תכנית הסיור היתה ידועה מראש ונאמרה ללקוחות ששאלו עליה לפני שנרשמו.
כמו כן, התכנית בוצעה במלואה ואף הוסף על התכנית הרגילה.
מדובר בתלונה היחידה שהגיעה אלינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה