פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי, מידע לא נכון, דברים סותרים נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏מרץ ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון זהב + אתר אינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 28.3.16 פניתי לסניף קניון הזהב להזמין חבילת נופש בסנט פטרסבורג בין 19.7-26.7/16 במלון HELVETIA. שילמתי מקדמה 100$ ונאמר לי כי יש לאשר מלון תוך 48 שעות. באתר שלכם וגם בשרות טלפוני אמרו לי שיש למלון זה אישור מידי. התקשרתי עם נציגה בסניף קניון זהב ואמרתי לה את זה. אז היא התעצבנה שאני בדקתי בעוד מקום ואמרה שלא יכול להיות וזאת אותה מערכת. היום בתום 48 שעות קיבלתי את אותם תשובות ובסוף ביטלתי את ההזמנה. אין דבר כזה בחברה שבמקום 1 יש חדרים במלון ובמקום אחר אין חדרים במלון! אז באתר אינטרנט ובשרות טלפוני משקרים ללקוחות???? מידע לא נכון. שרות לקוי. מאוכזבת מאוד.
בזבוז זמן סוג הנזק :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל, מנהל שימור לקוחות שם ותפקיד:
בדקתי את פנייתכם בשם גב' דיקופף הן עם הסוכנת שרון בסניף ראשון לציון והן עם מרכז ההזמנות שלנו.
בתגובה לטענותיה אדגיש כימדובר בהזמנת חבילה בסטטוס בקשה בלבד, התלויה באישור הספק, במקרה זה חברת השטיח המעופף, ומשך הזמן עד לאישורה מובן כי אינו באחריותנו. הדבר הובהר לגב' דיקופף הן על ידי שרון והן רשום במפורש בתנאים הכלליים באתר האינטרנט שלנו בזו הלשון "ההזמנה שנמצאת בתהליך בקשה חייבת לקבל אישור סופי מול ספקי השירות למיניהם.". על כן אין אפשרות להבטיח אישור מיידי. כמו כן מסרה שרון בתגובה כי במהלך היומיים לאחר ההזמנה ביררה גב' דיקופף מולה מספר רב של פעמים אם יש כבר אישור להזמנה וגילתה חוסר סבלנות, ובמקביל להמתנה לאישור, החלה לברר אפשרויות נוספות להזמנת החבילה. מכיון שכך, ומכיוון שהאישור מהספק טרם נתקבל, ביקשה גב' דיקופף לאחר 48 שעות לבטל את ההזמנה ללא חיוב, ושרון נענתה לבקשתה.
תגובה:
מובן כי זכותה של גב' דיקופף להזמין שירותי תיירות בכל מקום שתחפוץ. כמו כן טענה גב' דיקופף בתלונה נוספת מפורטת יותר כי מחיריהחבילה משתנים לעיתים תכופות. עניין זה כמובן מוכתב על ידי ספקי התיירות ואין לנו שליטה עליו, ואף לא אחריות.
איני מוצא את טענותיה של גב' דיקופף כמוצדקות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה