פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא הולם נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:


25.12.2006

לכבוד
הגב' ספיר,
פניות ציבור.

ג.נ.,
הנדון: יחס לא הולם

בתאריך 24.12.06 התקשרתי לאופיר בעקבות נסיעה של בעלי לניויורק על מנת לוודא מועד נחיתה ענה לי בחור בשם ליאור כאשר בתחילת השיחה טען שההזמנה לא נעשתה דרך הזמנות טלפוניות אבל לאחר שהתעקשתי ליאור טרח לבדוק ואמר שאני לא אקבל מענה מכיון שאני לא הבן אדם שעשה את ההזמנה אבל לאחר שנתתי לו תאריך הגעה של בעלי ומס' הזמנה ליאור לפתע הואיל בטובו לענות ואמר שהתאריך שנתתי נכון אבל יש טעות בחודש בעלי אמור לחזור ב-25.1.07 ולא 25.12.06 כפי שבעלי ביצע את ההזמנה וכאן השיחה החלה לאבד כל פרופרציות אני הייתי מופתעת מאוד מהטעות האיומה של התאריך חזרה ומטבע הדברים הרמתי את טון הדיבור מחוסר אונים אבל הייתי יותר מופתעת מכך שליאור החל לצעוק עלי בטונים שלא יאמנו ודיבר בחוצפה רבה "זה מה שבעלך הזמין וזה מה שהוא חתם וכך יהיה ואת לא עשית את ההזמנה ושבעלך ידבר ואם את צועקת גם אני אצעק" פעם ראשונה שאני ניתקלת ביחס כזה מחפיר מנקודה של חוסר אונים יש דרך להעביר דברים במיוחד אם לקוח במצוקה.

ביקשתי לדבר אם המנהל אבל ליאור טען שהוא המנהל לאחר שכנועים אמר שיש לו מנהל בשם משה קדוש וכרגע לא נימצא התקשרתי משעה 11.30 בבוקר אבל טורטרתי בצורה כזאת שהתיאשתי.

יצרתי קשר עם שרות לקוחות ודיברתי עם בחורה בשם אילנית שעזרה לי מאוד וסיפרתי לה את השתלשלות המקרה וטענה שהיא מעבירה את המקרה למשה והנ"ל צריך להוציא את ההקלטה של בעלי שביקש לטוס לשבוע בלבד ולא לחודש ומהיכן נבעה טעות זו ואי ההבנה בין הסוכנת לבעלי ויחזרו אלי בחצי שעה הקרובה.

חיכיתי לתשובה משעה 14.30 עד 16.30 ושוב התקשרתי לשמוע אם מצאו את ההקלטה ואם שמעו אותה אך משה בכבודו ובעצמו ביקש לדבר איתי וטען שאין הקלטה הכיצד????????????? למה חיכינו שעתיים בשביל שאדון משה בכבודו ובעצמו סוף כל סוף טרח לענות לי משעה 11.30 שביקשתי לדבר עימו ולא זכיתי איך היה לי את הכבוד? אך גם תשובתו הייתה חד משמעית שאין הקלטה והקלטות הן אקראיות ולא נימצא כלום.
באמת תודה רבה שאלתי היא למה אילנית טענה בבטחה שלמה שהולכים להוציא את ההקלטה וכששאלתי מלכתחילה את אילנית אם מקליטים את כל השיחות נעניתי שכן ולאחר מיכן כשדיברתי עם בעלי אימתנו דברים ואכן הצדיק את דברי והדגיש שהסוכנת לאורך כל השיחה חזרה והדגישה שמקליטים את השיחה.

אני חוזרת ואומרת קרתה טעות אנוש מלכתחילה שאפשר לתקן אך גם טעויות אנוש יש דרך וצורה לתקן אך בדרך וצורה של מייצגי חברתכם לא הועילו במקרה זה ואף הזיקו.

בברכה,
טלי מויאל,
האגוז 21/28,אשדוד
057-7726731



עוגמת נפש סוג הנזק :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שרות לקוחות שם ותפקיד:
פנייתכם התקבלה במשרדנו ונמצאת בבדיקה. תגובה:
אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לתת מענה ללקוחותינו.

לידיעתך/כם זמן הטיפול הממוצע בפניה אורך כ- 8-10 שבועות, בין היתר מתוך הצורך לפנות לגורמים שונים, שחלקם נמצאים בחו"ל, לצורך הברור.

בכל פניה אלינו, ציין/י את מס' הסימוכין, המופיע מתחת לנדון.




לשירותכם בכל עת,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה