פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת כסף נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ביג באר שבע כתובת:
באר שבע ביג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עוד הרבה לקוחות כמוני של חברת התיירות אופיר טורס קנו כרטיסי טיסה של חברת תעופה אייר מדריד. החברה הנ"ל פשטה רגל וכרגע כל העניין של החזרת כספים נמצא בידיים של אופיר טורס. לצערי הרב כבר יותר משבועיים אני לא מקבלת מהם שום תשובה בנושא ולא כרטיס חילופי ולא את כספי ( 1088 דולר). זקוקה לעזרתכם או עצה בנושא.
כספי סוג הנזק :
החזרת כסף או כרטיס טיסה חילופי פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שימור לקוחות שם ותפקיד:
הריני לאשר קבלת מכתבך שבנדון. להלן תגובתי:

גב' אשרין רכשה, שילמה וכרטסה ביום 14.11 כרטיס טיסה לבואנוס איירס בחברת התעופה אייר מדריד, יציאה ביום 14.2 חזרה ב- 29.6.
באותה העת לא קיבלנו שום התרעה שלא לעבוד איתם.
תגובה:
לפי הנתונים שהציגה בעת ההזמנה הוצע לה לרכוש כרטיס בחברת תעופה זו.

לצערנו, אייר מדריד פשטה רגל ולכן הטיסה לא תמומש.

אנו קיבלנו הנחיות ברורות בנושא מצד התאחדות סוכני הנסיעות, לאמור, כי מאחר ומסרנו את הכרטיס השלמנו את העסקה בינינו. כמו כן, כבר במועד ההזמנה נכרת חוזה ישיר בין הלקוח לבין חברת התעופה וחוייבנו להעביר את הכספים לחברת התעופה.

לאור האמור לעיל, אני דוחה את דרישתך.

אני תקווה כי הסברנו זה יתקבל בהבנה.



בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה