פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקרים לקוחות (לכל מי שחשב לנסוע דרכם) נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך השיחה להזמנת הנופש ובברור מצידנו הובהר כי עלות ביטול עד 21 יום ממועד הטיסה הינה 18$
בפועל בטופס החתימה באותיות קטנות מאוד נרשם כי העלות לביטול הינה 10%-50% מעלות הנופש!!!
לכשפנינו במטרה לבטל - כמובן שאלה לא עמדו בהבטחתם המקורית ודרשו 10%מהעלות ששולמה כבר במלואה (כאן הם לא מפספסים בכלל...) כשהטיסה הינה בעוד כחודש וחצי - עבור מה ולמה - ככה!.
לחבר אחר שפנה בבקשה לביטול הציעו תמורת 40$ לנוסע באותה עיסקה בדיוק (כמעט חצי מחיר על אפ שגם הוא חתום על אותו טופס בדיוק - שוק הכרמל!!).
כשפנינו כ"לקוח חדש" ושאלנו לגבי המדיניות באשר לביטול, נאמר לנו ללא סייג כי עלות הביטול הינה 18$ ליחיד עד 21 יום מהנסיעה!!!!
השיחות עם החברה הן מוקלטות - לפחות כך רשמה נציגת השרות על טופס ההתקשרות עליו החתימה אותנו - אך אף אחד מהבכירים בחברה לא טרח לברר, לבדוק, או לפחות ליצור עימנו קשר, למרות פניותינו בכתב ובע"פ.
אנחנו בסדר כל עוד לא ביקשנו לבטל עיסקה!!!!!!!!!!
חשוב לציין שכאשר ביקשנו לקבל שם של מנהל שירות לשליחת מכתב, או מנהל על הקו. סרב נציג השירות בתוקף בטענה שהם לא מספקים שמות מנהלים או אפילו שם נציג מלא. איזו חברה שנותנת שירות ומכבדת את עצמה לא מאפשרת פנייה לגורם בכיר???
בברור זריז מסתבר שאלה הם פניה האמיתיים של החברה
ואנחנו אומרים - מומלץ מאוד לא ליצור קשר עימם מלכתחילה, כי אם תיאלצו לבטל עיסקה - אף אחד לא יעמוד מאחורי ההתחייבויות שעשו עימכם בזמן ההתקשרות!!!!
עוד לא נסענו אבל כבר אנחנו יוצאים לנופש בלב כבד!!
כספי סוג הנזק :
בטול העיסקה כמובטח בהתקשרות הראשונית בע"פ (אך מוקלט) או פיצוי הולם פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שרות לקוחות שם ותפקיד:
פנייתכם התקבלה במשרדנו ונמצאת בבדיקה. תגובה:
אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לתת מענה ללקוחותינו.

לידיעתך/כם זמן הטיפול הממוצע בפניה אורך כ- 8-10 שבועות, בין היתר מתוך הצורך לפנות לגורמים שונים, שחלקם נמצאים בחו"ל, לצורך הברור.

בכל פניה אלינו, ציין/י את מס' הסימוכין, המופיע מתחת לנדון.




לשירותכם בכל עת,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה