פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוחות מאוכזבים מסופשבוע נושא התלונה:
בן שמואל שרונה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏07 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 07/03/2007 סגרנו (2 זוגות חברים) דיל לסופשבוע,שהגיע ביום שלמחרת,בחברת "אופיר טורס" עם נציגה בשם ליאת בוגנים.
על המלון לא היינו מוכנים להתפשר ולכן התקציב שהקצבנו לעצמנו מראש לסופשבוע הנ"ל ,לא היה זהה לסכום שבו סגרנו את הדיל ולאחר שיכנועים רבים רבים מצד הנציגה החלטנו להזמין את הדיל.נציגת השרות הבהירה שהסיכויים לתפוסה מלאה במלון זה (הכל כלול) הם אפסיים אך למרות זאת אמרה כי אם ייקרה מצב זה נקבל מלון חילופי שווה ערך מבחינת התנאים.
למחרת בבוקר אף טלפון לא התקבל מנציגי החברה ובשעה 9 בבוקר התקשרנו לחברה ותשובתם הייתה שהעניין בטיפול.
לאחר שעתיים התקשרה נציגה שהודיעה לנו שהמלון המקורי שהזמנו בתפוסה מלאה וכי באפשרותנו מלון חילופי וביקשה תשובה מיידית אך מכוון שההזמנה עבור 2 זוגות לא הייתה באפשרותנו לתת תשובה מיידית ולאחר התייעצות מהירה החלטנו להסכים.
לאחר המתנה מרובה וכי השעה הייתה מאוחרת החלטנו להתקשר שוב לחברה ותשובתם הייתה כי עלינו לחכות בבית ואין באפשרותם לשלוח את אישור המלון והטיסה לשדה התעופה.(יש לציין שהגענו לטיסה בדקה ה-90 בלי זמן פנוי לקניות וסידורים ובידינו עדיין לא היו כרטיסי הטיסה ואישור המלון).
להפתעתנו כשהגענו למלון ,המלון לא היה ברמת המלון המקורי מהסיבות הבאות:
*מלון ממוקם בין אתר בניה ,המרעיש הן בימים והן בלילות ,רעש הטרקטורים והדחפורים למינהם לא נתנו מנוח ,ולילה בחדר בבית מלון הפך לסיוט שנראה כמו
לילה באמצע אתר בניה. לבין אתר של ביצות שרעש הצפרדעים והסרחון לא הוסיף ולא הועיל לחופשה להראות אחרת מאשר סופשבוע שכולו תקווה לחזור ארצה.
למעשה ,המלון החילופי שהעמדתם בפנינו אינו כלל וכלל ברמתו או ברמה שמתקרבת למלון בו סגרנו איתכם את הדיל .
במקום לקבל מלון שכלל מסעדות מסוגים שונים ,ז'קוזי, מיני בר חופשי, ועוד אפשרויות שהעמיד המלון המקורי בפנינו קיבלנו מלון ברמה פנסיון מלא והגבלה לשתייה מקומית בלבד.
לסיכום כתוצאה מהשהייה במלון אחד מהמטיילים חלה בשפעת קשה ובחום גבוהה ובנוסף לכל נגנב הפלאפון בזמן שהיה בשמירת חפצים.
אנו דורשים פיצוי הולם מכוון שעדכון מצב המלון וסביבתו אינה באחריות הלקוח וכי ידיעת הלקוח כי המלון עובר שיפוצים היא באחריות חברת הנסיעות בלבד!!
יש לציין כי הננו בקשר עם זוג נוסף ששהה במלון ופנה לחברה עם אותה התלונה.!
לאחר פנייה לחברה קיבלנו מכתב תלונה שלא התייחס לעיקר טענותנו בקשר לאתר הבניה הצמוד למלון ולשירותיו הגרועים של מלון זה שאינו מגיע לרמה של המלון שהזמנו ועבורו שילמנו....תגובתם זו הייתה רק התנערותם מאיתנו והחברה לא התייחסה לבעיית לקוחותיה כלל!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא או חופשה חילופית פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שימור לקוחות שם ותפקיד:
הנדון: מכתב תלונה – נופש באנטליה תגובה:
הריני לאשר קבלת מכתבך שבנדון. להלן תגובתי:

• בצעתם הזמנה ביום 7.3 בשעות הערב, לחופשה באנטליה, יציאה ביום 8.3. הובהר לכם ע"י הנציגה כי המלון נמצא בסטטוס RQ ורק לאחר אישור הספק, קווי חופשה, ימסרו לכם השוברים.

• בפועל, בשל תפוסת יתר במלון הוצע לכם מלון חלופי. ביקשתם לבדוק אודות המלון ומיקומו טרם אישורכם וקיבלתם את אתר האינטרנט שלו. לאחר בדיקתכם אישרתם את המלון והוא הוזמן עבורכם.

• עבור החבילה המקורית נתבקשתם לשלם 269$ לאדם ואילו עבור החבילה השניה נתבקשתם להוסיף עלות של 10$ לאדם. לאחר שיחה עם מנהל המחלקה ולאור העובדה כי הנכם סטודנטים, לפנים משורת הדין, קיבלתם הנחה ושילמתם על החבילה, אשר אישרתם, סכום של 270$ לאדם.

• אזור המלון - את המלון החלופי אתם אישרתם לאחר שקיבלתם את כתובת האתר שלו באינטרנט וכאמור לעיל בדקתם הכל אודותיו לרבות מיקומו טרם ביצוע ההזמנה. על כן, אין לכם להלין אלא על עצמכם בלבד.

• במכתבכם התייחסתם לשרותי ומתקני המלון, העתק מהכתוב נשלח לספק ממנו נרכשה החבילה, קווי חופשה. עם קבלת תשובתם, העתקה ישלח אליכם.





• לשאר הטענות במכתבכם - ברגע שמבצעים הזמנה צריך להמתין עד לקבלת תשובה מהספקים בחו"ל. אין לנו אפשרות להאיץ בהם אלא להמתין לתגובתם.

לא מקובלת עלי הטענה כי טורטרתם. מרגע ביצוע ההזמנה ועד לשיחה האחרונה שהתקיימה ב- 13:41 עבדו נציגי המחלקה על קבלת אישור להזמנתכם. כל שהיה עליכם הוא להמתין לאישור. בחרתם לא לעשות כך, אלא להתקשר כל חצי שעה וזו בהחלט החלטה שלכם אז לבוא עכשו ולהתלונן כי טורטרתם נראה לי קצת מוגזם. להבא, הצעתי לכם היא, תזמינו מספר ימים קודם.


לאור האמור לעיל, איני מוצאת יסוד לתלונה. ככתוב לעיל עם קבלת תשובת הספק על שרותי/מתקני המלון, העתק ישלח אליכם.





בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה