פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תכנון לקוי של הטיול-טיול צפון איטליה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אנו משפחה בת ארבע נפשות - שנסעה מטעם חברת "אופיר טורס" לטיול "צפון איטליה וטעימה שוויצרית".
הטיול לא היה לשביעות רצוננו, וזאת לא מבחינת יעד הביקור אלא מבחינת איש המקצוע מטעמכם שהעביר אותו .
1.הטיול לא היה מתוכנן - המדריכה הקציבה זמן קצר באתרים בטוענות לא הגיוניות (כמו עלות החנייה במקום) , נוצר מצב שלא הספקנו להתרשם וליהנות מהאתרים שהופיעו בחוברת ובנוסף על כך כל ערב הגענו מוקדם למלון (בו לא הייתה פעילות).
בגלל כל החישובים הקטנוניים והזמן המועט שהוקצב לנו היינו מגיעים למלון בשעות ערב מוקדמות.
2 חוסר מקצועיות של המדריכה – המדריכה לא הכירה את המקומות שהגענו אליהם, לא ידעה להדריך אותנו לפני הכניסה לעיירה לגבי האטראקציות במקום , (לא התקיים כלל תדרוך) לכל אורך הטיול המדריכה נעזרה בנהג (הנהג למעשה היה המדריך בטיול).
3 זמני הנסיעות של הנהג – כפי שידוע לי הנהג מורשה לנסוע כל יום כ-12 שעות (כולל הפסקות) , וזה לא מה שקרה בטיול שלנו , הגענו כל יום למלון כשעתיים לפני הזמן.
וכך הנהג והמדריכה נהנו מזמן חופשי מעבר לזמן שאמור היה להיות.
בנוסף על כך ברגע הגעתנו למלון נגמרה אחריותם לגבי הקבוצה באותו יום.
4 כאשר שהינו במלון "מונפיס" במילאנו- ארוחת הבוקר הייתה מאוד דלה וכללה לחמנייה וביצה, בנוסף, הארוחה לא הייתה בחדר האוכל אלא בחדר מאולתר ולאחר בירור התברר לנו שכדי לאכול ארוחת בוקר רגילה בחדר האוכל היה צריך להוסיף יורו לבן אדם.
5. בעירה סטרזה- לקחנו שיט בתשלום ל"איזולה בלה" ושם היינו אמורים לקבל לאחר המתנה- מדריכה מקומית, מאחר והמדריכה שלנו הייתה לחוצה בזמן היא לא רצתה לחכות ונכנסנו לארמון ללא מדריכה וללא הסברים ממצים.
כשנגמר הסיור בארמון לא ניתן לנו זמן לבקר בעירה "סטרזה".

אנו מקווים שתיקחו את הערותינו לתשומת ליבכם, כי הרגשנו שלא מיצינו את הטיול ולא קבלנו תמורה על הסכום ששילמנו.

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שרות לקוחות שם ותפקיד:
הנדון:אישור קבלת פניה ע"ש : דקל
סימוכין: 0807-77


פנייתכם התקבלה במשרדנו ונמצאת בבדיקה.
תגובה:
אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לתת מענה ללקוחותינו.

לידיעתך/כם זמן הטיפול הממוצע בפניה אורך כ- 8-10 שבועות, בין היתר מתוך הצורך לפנות לגורמים שונים, שחלקם נמצאים בחו"ל, לצורך הברור.

בכל פניה אלינו, ציין/י את מס' הסימוכין, המופיע מתחת לנדון.




לשירותכם בכל עת,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה