פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא הולם ללקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב לוי אשכול 48, ת"א כתובת:
ת"א-אוניברסיטה (רמת אביב) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באתי עם חברה שלי בגישה טובה, לשלם על החבילה לפריז שהזמנו.
הנציג שלנו (יהב) טיפל בנו באופן מצויין.
עד שנכנסה לתמונה זאת שישבה לידו ואמרה לי שהדרכון שלי לא בתוקף.
כמובן שעד כאן אין שום בעיה. אני פשוט אמרתי לה שלא ידעתי זאת בגלל שאמי אמרה לי שגם בטווח של 4 חודשים קדימה ולא חצי שני זה נחשב בתוקף.
הבחורה פנתה אלי בתקיפות: "אמא שלך עובדת בביקורת גבולות?" בשיא החוצפה.
מאותו הרגע נגמר לי החשק ואמרתי לחברתי שאני רוצה ללכת..
אם המטרה של החברה היא להעליב אנשים, אז בחרתם עובדת טובה.
כל מה שאני יכול לחשוב עכשיו זה שאת הטיול הבא אני לא אעשה דרך החברה הזאת, אלא חברה אחרת. אני בטוח שזאת לא המטרה.
עלבון סוג הנזק :
להעמיד את העובדת במקומה פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
על מנת לבדוק את העובדות אבקש לבדוק לאיזה סניף נכנס ולשלוח לי בצרוף התלונה במייל

לאופיר טורס יש למעלה מ-30 סניפים

תודה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה