פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עכוב טיסה והתנהגות בלתי הולמת של מנהל סניף אופיר טורס נושא התלונה:
מגן תמירה שם/כינוי:
‏יום שני ‏21 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
דרך עכו קרית ביאליק כתובת:
קריון קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טיסה לתורכיה בין התאריכים 17-20. הטיסה נדחתה ל1.30 בלילה של ה-18. הצטרפה אלי גם חברה, כך שהיינו שתיים.
הפסדנו לילה שלם של שינה ויותר מחצי יום נופש.
כשבאתי לאחר הטיול למנהל הסניף עופר, הסברתי לו שיש דילים באינטרנט ביום האחרון לפני הטיול ב200$ ואני שלמתי 360$ ואני דורשת פיצוי על עוגמת הנפש.
הוא צעק עלי לפני כל האנשים: את מדברת שטיות במיץ עגבניות, לא מתאים לאישה בגילך. הסברתי לו שאנשים אמרו לי בטיול שזה הסכום ששלמו. הוא המשיך לדבר בגסות ובצעקות. פניתי גם לתלנות הציבור של החברה. טיסות צארטר פוגעות באנשים והחברות לא עומדות מאחורי גניבת כספי הנוסעים.
מקווה שתוכלו לעשות משהו בנדון.
תודה וחג שמח
הפסד זמן וכסף סוג הנזק :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שימור לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הריני לאשר קבלת מכתבך הלקוחה. להלן תגובתי:

הגב' הזמינה חופשה באנטליה הכוללת טיסות שכר.

הטיסות הינן מסוג טיסות שכר אשר מטבען עשויים להיות בהן ביטולים, עיכובים, איחורים ושינויים בנתיב ו/או במספר הטיסה ו/או בחברת התעופה של הרגע האחרון על פי כל דין.

ע"פ פס"ד בתיק הר-גיל הדר 9900/05 כבוד השופטת אילני יעל, "באשר לאיחור בטיסה. התובעים הזמינו טיסת שכר. על פי תנאי ההזמנה, כמפורט על גבי כרטיס הטיסה, לוחות הזמנים הנקובים בהזמנה ניתנים לשינוי ללא הודעה. הדבר ידוע ומקובל וזו אחת הסיבות למחירן הזול יחסית של טיסות השכר."

לנושא המחיר אסביר כי יתכן ונשארו מקומות פנויים של הרגע האחרון ועל כן החברות השונות יצאו במחירי מבצע. מדובר בשוק מחירים דינמי ואת המחיר מקבלים מהמחשב בעת ביצוע ההזמנה. הגב' שילמה את המחיר כפי שהיה ביום ההזמנה ולא בסמוך למועד היציאה ובכך הבטיחה את מקומה על הטיסה.

לנושא היחס עליו מלינה הגב', לאחר בירור עם מנהל הסניף בקריון, עופר, הוא ביקש להסביר כי הוא לא צעק על הגב' ככתוב במכתבה אלא ניסה להסביר לה את האמור.

לאור האמור לעיל, איני מוצאת יסוד לתלונה ודוחה את דרישת המתלוננת. אני תקוה כי הסברי מהווה מענה לפנייתה ומסביר העובדות לאשורן.

בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה