פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיול לרוסיה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הטיול בוצע לפי התכנית המקורית שהיתה דלה ללא אקסטרות שאותן קנינו בכסף מלא
לא היינו נהנים מן הטיול
לא יתכן שאקסטרא תבוצע מיד לאחר ארוחת בוקר ומי שלא קנה אותה נשלח לחנויות ולקניונים ללא תועלת ממש ההרגשה היתה שמורחים לנו את היום כמו מסטיק
התאכזבתי מהחברה וכששוחחתי עם מטיילים בקבוצה הם לארוצים לנסוע איתכם שוב
נא לבדוק את מצבכם

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אופיר טורס שם ותפקיד:
שלום רב,


הנדון: מענה למכתב תלונה
תגובה:
הריני לאשר קבלת מכתבך שבנדון.

בפתח דברי אדגיש כי, חברתנו שוקדת ללא ליאות על קיום טיולים איכותיים בעלי תכנית
עשירה ומגוונת ומעידה על כך כמות המטיילים אותה אנו מוציאים כל שנה לטיולינו המאורגנים ובפרט לרוסיה. אציין כי, מסלול הטיול היה ידוע מראש כפי שמפורסם בחוברת הטיולים של חברתנו, המהווה את בסיס ההתקשרות עמנו.

באשר לטענה הנוגעת לזמנים בהם בוצעו האקסטרות אסביר כי, מדובר בתכניות גמישות ולעיתים נאלץ המדריך לתמרן בין סיורי בוקר לערב ולהתאים את הסיורים לשעות הפתיחה והסגירה של האתרים, אשר אינן קבועות. כל זאת על מנת שהלקוחות יוכלו להינות ולבקר בכל האתרים הכלולים בתכנית + האקסטרות.

אוסיף כי, קראתי את המשובים של חברי הקבוצה ומתוכם למדנו כי באופן כללי המשתתפים נהנו מהטיול וראו בו חוויה מעשירה ומעניינת.

אני בטוחה כי למרות האמור שבת עם חוויות נפלאות מהטיול ומקווה כי נמשיך לשרתך בנסיעותיך בעתיד וגם אלו יהיו לשביעות רצונך המלאה.


בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה