פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל וקללות מצד הנציג נושא התלונה:
שמואל לאה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏13 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
סניף ראשי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.08.09 סגרתי חופשה עם נציג בשם אייל שהיה נחמד ואדיב מאוד.
סגרנו 2 חדרים למלון לגונה באילת לנו ולזוג נוסף.
כאשר סגרנו את החופשה נאמר לנו שאנו מקבלים חדר פונה לבריכה ושאנו חייבים לסגור כין אוזלים החדרים.
כאשר הגענו למלון קיבלנו חדר סטודיו שנראה אלוהים ישמור וכאשר פנינו לקבלת המלון נאמר לנו שזה מה שהוזמן לנו ע"י הסוכן.
יצרתי מיד קשר עם אייל הבחור הנחמד שסגר לנו את העסקה, וכאן התהפכו היוצרות.
הוא טוען שכנראה התבלבלתי ושמעתי חדר פונה לבריכה אז הזכרתי לו שהוא דיבר גם עם בעלי אז הוא אומר שגם בעלי התבלבל, אז אמרתי לו שהוא שוחח גם עם הזוג הנוסף שאתנו אז הוא טען שכולנו כנראה התבלבלנו ושהובטח לנו חדר סטודיו ולא פונה לבריכה.
השיחה בינינו החלה להתלהט כי הוא לא רצה לעזור לנו ורצה שנוסיך כסף כי אין כבר מקום במלון וניאלץ לעבור למלון אחר.
התחננתי בפניו שיעזור לנו כי השקעתי את מיטב כספי בשביל לצאת לחופשה בחודש אוגוסט, אך הוא פשוט סירב בחוצפה וכשביקשתי לדבר עם מנהל הוא טען בפני שהוא המנהל ואין עם מי לדבר!!!
דיברתי עם הנהלת המלון הם הסכימו לעזור אך רצו את עזרת הסוכן על מנת לסגור פינות כישצרתי שוב קשר עם אייל הוא פשוט ענה ואמר: "אה זו שוב את?! ירד לי ממך, ולא בא לי לעזור לך." אני התפרצתי בבכי ואמרתי לו שהוא ישלם על כך, בעלי לקח את הטלפון על מנת להבין מה קורה והנציג הנחמד פשוט החל לקלל ולרדת לפסים שמעולם לא האמנתי שנציג שאמור לתת שירות יגיע לרמה כזאת.
כל החופשה נהרסה לי ולזוג הנוסף ורוב כספי הביזבוזים שהקצבתי לעצמי במהלך החופשה הלכו בסוף על שידרוג המלון.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצויי כספי הולם על עוגמת הנפש העלבון והנזק שנגרם . פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אופיר טורס שם ותפקיד:
מענה למכתב תלונה ע"ש שמואל לאה – תלונה מס' 43849 תגובה:
הריני לאשר קבלת מכתבכם שבנדון.

לאחר בירור עם נציג המחלקה הריני להשיבכם כי במעמד ההזמנה הוסבר ללקוחה כי במלון לגונה, לא נשארו חדרים עם נוף לבריכה פנויים. אסביר כי החדרים הפונים לבריכה הינם חדרים רגילים עם הנוף לבריכה.

זאת ועוד, המלון באותה העת היה בתפוסה מלאה הוסבר כי החדרים שנשארו הינם חדרי סטודיו. חדרים אלו גדולים יותר מחדרים רגילים, ובהתאם להסכמת הלקוחות בוצעה ההזמנה.

לאור האמור לעיל, איני מוצאת יסוד לתלונה ודוחה דרישתה לפיצוי כלשהו.



בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה