פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות בילתי הולמת של עובדת הסניף בשם אירנה. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
העצמאות 62 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 26/11/09 נכנסתי למישרד כדי להזמין ויזה להודו. בדלפק ישבה הפקידה אירנה כשהיא מישתעלת ללא הפסקה וניכר עליה שהיא חולה. לשאלתי מדוע היא באה לעבודה חולה בשעה שהיא יכולה להדביק לקוחות,אמרתי לה שאינני מוכנה להידבק ממנה , היא פתחה עלי פה והרי ציטוט "את לא תגידי אם לבוא לעבודה ותצאי מכאן מיד."תוך שהיא מצביעה לכיוון הדלת. לאור התנהגות כזו ,גם אם הישתמשתי רבות בשירות המישרד הזה ,אשקול אם להישתמש שוב בשירותיו.אגב עובדי המישרד היו עדים לתוכן השיחה. לאחר שיחה עם אחד העובדים לאחר הארוע נאמר לי שהעובדים מגיעים חולים לעבודה בגלל העדר זכויות אלמנטריות .אם כך מדוע עלי לבוא כלקוחה בריאה ןלצאת חולה? כן רצוי להעביר פקידה זאת קורס ביחסי אנוש.
עלבון סוג הנזק :
מבקשת להעביר את התלונה להנהלת אופיר טורס. פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אופיר טורס שם ותפקיד:
פנייתכם התקבלה במשרדנו ונמצאת בבדיקה. תגובה:
פנייתכם התקבלה במשרדנו ונמצאת בבדיקה.

אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לתת מענה ללקוחותינו.

לידיעתך/כם זמן הטיפול הממוצע בפניה אורך כ- 8-10 שבועות, בין היתר מתוך הצורך לפנות לגורמים שונים, שחלקם נמצאים בחו"ל, לצורך הברור.

בכל פניה אלינו, ציין/י את מס' הסימוכין, המופיע מתחת לנדון.




לשירותכם בכל עת,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה