פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי על ביטול טיסה לארה"ב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 חודשים ביטלתי כרטיס טיסה לניו-יורק שרכשתי בסניף אופיר טורס ברמת אביב. הוסבר לי שעניין ההחזר לוקח כחודש מרגע הביטול משום שהכסף חוזר מחברת התעופה (במקרה זה חברת התעופה האוסטרית). לאחר חג הפסח (כחודש וחצי המתנה) סוכנת הנסיעות אישרה שהכסף הגיע אך משום שהסכום שולם במזומן יש לחכות כשבוע נוסף עד לקבלת הכסף. מאז עברו עוד שלושה שבועות ועדיין אין זכר לכסף, בכל פעם שאני מצלצל לשאול היחס המתקבל הוא שאני, באופן פרדקוסלי, מטריד אותן בכך שאני שואל מה קורה עם ההחזר. ביחס כזה טוב שביטלתי ולא טסתי דרך אופיר טורס, מטריד לחשוב מה היה קורה אילו הייתה צצה בעייה גדולה יותר. מיותר לציין כי אני זקוק לכסף שהוא שלי אך תקוע היכן שהוא במשרדי אופיר טורס.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי באופן מיידי ובחינת אופן התפקוד של עובדי אופיר טורס המעורבים פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
רחל וינברגן שם ותפקיד:
דוקט 3695671
הנוסע הזמין נסיעה ושילם בשיק. כאשר בטל הנסיעה אמרתי לו שהוא יזדכה לאחר קבלת ההחזר מחברת התעופה. כאשר ראיתי שאכן נתקבל ההחזר הודעתי לו שהוא הוא יקבל שיק פחות דמי הביטול.שלחתי להניה הבקשה להחזר ועד היום השיק לא הגיע.
אני חושבת שהבעיה היא במחלקת חשבונות ולא אצלי.!!!
תגובה:
טפול יותר מהיר בהחזרים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה