פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה במחיר שמפרסמים באתר אופיר טורס נושא התלונה:
שניידר ענת שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏06 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
עסקה דרך אתר אינטרנט של אופיר טורס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טיסות לארה"ב וטיסות פנים דרך אתר האינטרנט אופיר טורס. באתר פורסמו המחירים של הטיסות מועדיהם ומספרי הטיסות - בכל הטיסות נאמר שיש מקומות בטיסה. בהזמנתי דרך האינטרנט קיבלתי מחיר סופי על פי המפורסם באתר, כולל מחיר בשקלים שיחוייב כרטיס האשראי ומספר התשלומים. קיבלתי מספר הזמנה וחשבתי שסיימתי ההליך. בשיחה טלפונית שערכתי נאמר לי שעם סיום העסקה וקבלת מספר ההזמנה המקומות בטיסה מובטחים כיון שבטיסות יש מקומות. בהמשך היום, לאחר מספר שעות חזרה אלי נציגה בשם איילה, הודיעה שהמחיר שהופיע באינטרנט לא נכון, ועלי להוסיף 500$ לכל נוסע. כשהראתי לה שבאינטרנט עדיין מופיעים הטיסות במחיר שאותו הזמנתי ואף טיסות נוספות במחיר נמוך יותר, אותם ייעדים בשינוי שעות, תשובתה של איילה שהם לא מחוייבים למחיר באינטרנט שפירסמו, המחיר לא קיים, ומבחינתם הזמנתי לא קיימת אם לא אסכים להוסיף 500$. ביקשתי לקבל בכתב שאינם יכולים להטיס אותנו במחיר המפורסם באתר שלהם לפי המחיר בהזמנה. גם היא וגם המנהל ששוחחתי איתו סירבו לשלוח בכתב את תשובתם. המחירים שאופיר טורס מפרסמים בטיסות נמוך בהרבה מהמחיר שהם מבקשים לגבות בסיום העיסקה לאחר שקיבלו את מספר כרטיבס האשראי. יש כאן בפירוש הטעיית הציבור.
הטעיה ונזק כספי סוג הנזק :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אופיר טורס שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: מענה למכתב תלונה שמספרה 50334 ע"ש שניידר ענת

אנו מאשרים בתודה קבלת הפנייה. חברתנו מייחסת חשיבות רבה לשביעות רצון לקוחותיה ומשקיעה מאמצים ומשאבים רבים על מנת שהמידע הניתן להם יהא רב ומהימן וחופשתם תמומש על הצד הטוב ביותר.

הלקוחה ביקשה להזמין באמצעות אתר האינטרנט זוג כרטיסי טיסה לארה"ב לה ולבן זוגה הכוללים 2 טיסות לארצות הברית + 3 טיסות פנימיות בעלות כוללת של 1,500$ לזוג.
זה המקום לציין כי הזמנה באינטרנט מאושרת רק אחרי שסוכן מכירות יוצר קשר עם הלקוחות לאישור ההזמנה, וכל זאת מצוין באתר.

במקרה דנן, המחיר נמשך ישירות ממערכת ההזמנות של חברת התעופה, חשוב להדגיש כי המחיר לא פורסם בשום מקום באתר, אלא, רק לאחר חיפוש של כל הטיסות הופיע המחיר של הטיסה.
מכיוון שנפלה טעות במחיר הסוכנת יצרה קשר ולא אישרה את ההזמנה. זאת ועוד, היא הסבירה ללקוחה כי היתה תקלה בתמחור במערכת של חברת התעופה ולא הגיוני שהמחיר לזוג לכרטיסי טיסה לארה"ב כולל 3 טיסות פנימיות, יהיה 1,500$.

הלקוחה בחרה שלא להבין ועל כן ההזמנה לא אושרה.

אני תקוה כי תשובתי זו מבהירה העובדות לאשורן.


בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה