פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לאחר הזמנת הטיסה מתקשרים להעלות את המחיר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
במשך זמן רב אני מחפשת כרטיס טיסה לניו יורק , מחפשת "דיל" טוב.
מצאתי כי בחברה : אופיר טורס אכן המחיר הכי זול.
ביצעתי שיחה למוקד ושם הנציגה אמרה כי המחיר והטיסה שאני רואה לא מופיעים לה במחיר שצויין ושאם אני רואה דרך האתר כדאי שאזמין וכך גם עשיתי, יש לציין כי הנציגה לא אמרה כי יש תקלה באתר או כי משהו לקוי.
מילאתי את כל פרטיי כולל מספר כרטיס האשראי והפרטים האישיים, כעבור שעה אני מקבלת שיחה מהחברה כי מה שפורסם באתר לקוי ולא תקין והם לא יכולים לתת לי את המחיר שצויין ועליו הסכמתי והעברתי את פרטיי האשראי. שאלתי מדוע והנציגה ענתה כי יש תקלה באתר והמחירים לא עודכנו, ברגע שאמרתי שזה לא מקובל עליי ואני לא מתכוונת לשלם עבור תוספת הנציגה פשוט ניתקה לי בפרצוף!!!
לאחר שרתחתי מכעס התקשרתי למוקד וביקשתי מנהל, נאמר לי כי מנהל מתערב בשיחה רק לאחר שנציג הבין את הבעיה והפעיל שיקול דעת אם כדאי להעביר או לא. סיפרתי לנציגה את כל הסיפור היא בתגובה אמרה שאין מה לעשות כאשר ביקשתי את המנהל שעליו דיברנו בתחילת השיחה הוא פתאום לא נמצא יותר... מעניין כי בתחילת השיחה הוא היה. והתשובה שלה ליחס הנציגה ולרמאות היתה שאין מה לעשות בנידון! שלא נדבר על זה שבמקום שמנהל יחזור אליי על מנת לתקן את עוגמת הנפש ואולי להציע "דיל" טוב יותר! ולתקן את העול שגרם לי! הנציגה אומרת לי שאני צריכה להתקשר מחר בבוקר על מנת לחפש אותו!!! וכמובן שלאחר מכן אצטרך להסביר שוב לעוד נציגה את כל הסיפור ולהתחנן או לצעוק לחילופין שתעביר אותי למנהל או למישהו שמתיימר להיות!
פשוט חוצפה ורמאות !!!!מה הם עושים ? מנסים לדחוק אותך לפינה .. לאחר שמזמינים מאתר מתקשרים לבלף ולהגיד שהאתר לא תקין!
אם יש בעיה באתר תסגרו אותו ואל תטעו ככה את הלקוחות! ותגרמו לכזאת עוגמת נפש ללקוחות שלכם!!! או שתבדקו טוב טוב לפני שאתם עושים כאלה קומבינות כי ישראליים לא קונים את זה!!!
בקיצור תתביישו לכם!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא מבקשת שום פתרון רק שתתביישו לכם! ושלא תעזו לחייב אותי!!! פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אופיר טורס שם ותפקיד:
פנייתכם התקבלה במשרדנו ונמצאת בבדיקה. תגובה:
אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לתת מענה ללקוחותינו.

לידיעתך/כם זמן הטיפול הממוצע בפניה אורך כ- 8-10 שבועות, בין היתר מתוך הצורך לפנות לגורמים שונים, שחלקם נמצאים בחו"ל, לצורך הברור.

בכל פניה אלינו, ציין/י את מס' הסימוכין, המופיע מתחת לנדון.




לשירותכם בכל עת,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה