פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני הזמנתי לי ולשני ילדי טיול לבולגריה באופיר טורס. ביקשתי לטוס בשעות אחרות מהשעות שהופיעו באתר ואכן עדה האשת מכירות אמרה לי אין בעיה בתוספת של 50 $ לאדם הסכמתי.
לצערי שבוע לפני הטיול עברתי ארוע מוחי. בשיחה עם אופיר טורס נאמר לי במפורש שלא ניתן לדחות את הטיול אלא ב"קנס" 100% וכל זאת למרות שעד לאותו רגע שבעלי שוחח איתם לא היה אישור סופי למלון ולא היו בידי כרטיסים.
בהמשך לזילות ולגועל שלהם יומיים לפני הטיסה אופיר טורס מתקשרים אלי ואומרים לי שהשעות טיסה שונו. וקיבלתי כרטיסים לשעות טיסה שהופעו באתר ולא רציתי אותם ובגין השינוי שילמתי 150 $ יותר (3 כרטיסים). כאשר אמרתי להם אבל שילמתי יותר בשביל שיהיו לי שעות נוחות נאמר לי על ידם אין מה לעשות ולא תקבלי גם החזרים.
זה אופיר טורס חוסר אמינות ואנושיות
ועוגמת נפש סוג הנזק :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אופיר טורס שם ותפקיד:
בוקר טוב תגובה:
מבקשת לקבל מספר הזמנה של לקוחות על מנת לטפל בתלונה

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה