פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית דמי ביטול גבוהים למרות פגעי טבע קשים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים נרשמנו לטיול בחברת אופיר טורס למוסקבה וסט. פטרבורג. במהלך טיול זה, הייתי אמורה לחגוג את יומהולדתי ה-65 (18.8.2010).
למרבה הצער, שמענו רבות בכלי התקשורת ואף ממכרים המתגוררים במקום על פגעי מזג האוויר הקשים במקום, שריפות הענק המשתוללות באזור ורמות זיהום האוויר הגבוהות המחייבות חבישת מסיכות מגן.
מכרינו אף דיווחו לנו על תמותה גבוהה ביותר במקום וכן העדר מזגנים ואף לא מאווררים.
יתירה מכך, שמענו בכלי התקשורת מפי שגרירת ישראל במוסקבה על פינוי עובדי השגרירויות ומשפחותיהם מהעיר.
לאור כל זאת, הנחנו כי חברת אופיר טורס, הידועה כחברת נסיעות רבת וותק ומוניטין, תבטל או תדחה את הטיול המיועד אליו נרשמנו.
מהלך השבוע הקודם עמדנו בקשר עם נציגת החברה. אולם כאשר לתדהמתינו הרבה, הודיעה לנו הנציגה, שהוחלט כי חרף המצב הקשה ופגעי הטבע, אין שנוי במועד הטיול. לא עמדה בפנינו כל ברירה אלא לקבל החלטה עצמאית באשר ליציאתינו לטיול.
לפיכך, ובהתחשב בעובדה כי אנו שני קשישים הסובלים ממחלות כרוניות, נאלצנו, בלית ברירה לבטל את השתתפותינו.
בהתחשב בכל האמור לעיל פנינו לחברת אופיר טורס וביקשנו כי תשיב לנו את דמי הביטול הגבוהים בהם חוייבנו – 1100$, שכן אין כל ספק כי בנסיבות אחרות היינו יוצאים לטיול בשמחה ונהנים.

כספי סוג הנזק :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אופיר טורס שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: מענה למכתב תלונה ע"ש טקס שושנה תלונה מספר 53586

הריני לאשר קבלת מכתבכם שבנדון.

הריני להביא לידיעתכם כי חברות התעופה למרות מזג האוויר ברוסיה לא ביטלו את הטיסות, קרי הנתיב האווירי פעל.
יתרה מזאת, אף גורם רשמי במדינה (משרד התיירות, משרד הבריאות או משרד החוץ) לא פרסמו אזהרת מסע לרוסיה.

הטיולים יצאו כסדרן ועל כן איננו יכולים לאשר ביטול הטיול ללא עלות דמי ביטול.

הנני מצרה על אי הנוחות ומקווה כי תשובתי מהווה מענה לפנייה.



בברכת גמר חתימה טובה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה