פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיןל מיני איטליה 5 אוגוסט 2010 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אופיר טורס רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
טיול מאורגן לאיטליה לא היינו מרוצים מהדברים הבאים; בתי מלון מרוחקים מהמרכז הגעה לבית המלון מוקדם ,תןספת תשלום עבור טיולים שהיו צריכים להיות במסגרת הטיול.גבו תשלום מראש בתחילת הטיול ,למרות שלא כולם שילמו אבל כולם הצטרפו לטיולם הללו,ואנו הרגשנו ממש פריירים ששילמנו מראש. בארוחות הבקר 3 מ-4 בתי מלון לא היה מה לאכול הלחם היה יבש מאוד ולא ניתן לאכילה.יומים אחרונים ברומא זמנים מבוזבזים ולא מאורגנים שעות מתות ולא מנוצלות ,ביומים הללו ביקרנו בשלוש אתרים בלבד.סה''כ שעתיים בילנו ברומא.בגני טיבולי היינו 4 שעות שזה מיותר לחלוטין,מספיקה שעה וחצי בלבד.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אופיר טורס שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: מענה לפנייה ע"ש מנרקיז מזל ושחר – תלונה מספר 53589

אנו מאשרים בתודה קבלת הפנייה. חברתנו מייחסת חשיבות רבה לשביעות רצון לקוחותיה ומשקיעה מאמצים ומשאבים רבים על מנת שהמידע הניתן להם יהא רב ומהימן וחופשתם תמומש על הצד הטוב ביותר. פנייתכם נבדקה עם הנוגעים לדבר ואנו מתכבדים להשיבכם.

מלונות – ככתוב בחוברת טיולים המאורגנים של חברתנו המהווה את בסיס ההתקשרות עמנו אין אנו מבטיחים מלונות במרכז. אנו מתחייבים למלון בדרגת תיירות טובה וזה מה שסופק למשתתפי הטיול. ארוחות הבוקר במלון ניתנים לשיקול מנהל המלון והמטבח בו בלבד. לנו כסוכנים אין שליטה על האוכל המוגש בו. לדברי המדריך במידה ומישהו פנה אליו בדבר חוסר כלשהו בנושא האוכל הוא דאג למלא מהמטבח.

סיורי אופציה – כנהוג בטיולים מאורגנים ניתן למשתתפים דף שכותרתו "סיורי בחירה", יחד עם כרטיסי הטיסה. מטרת סיורי הבחירה היא להעשיר את מסלול הטיול. דף זה אינו כלול בתוכנית הטיול, עלות הסיורים משולמת ישירות למדריך.

רומא – לדברי המדריך, מסלול הטיול בוצע במלואו. המשתתפים ביקרו בגני הטיבולי ואח"כ הלכו לאכול במסעדה במונטה ריפולי ומשם נסעו לשדה התעופה.

לסיכום, למעט מכתב של הזוג מנרקיז, לא קבלתי ולו תלונה נוספת אחת. משובי הטיול מעידים על כי רוב משתתפי הטיול נהנו מהטיול ומההדרכה ועל כן כל שנותר לי הוא להצר על כי לא הצלנו להביא לשביעות רצונם מטיול זה.

אני תקוה כי למרות האמור, נשארו עמם חוויות וכי נמשיך לראותם בקרב קהל לקוחותינו המרוצים גם בעתיד.

בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה