פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי עבור כרטיסי טיסה שבוטלו נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26-3-10 רכשתי כרטיסי טיסה לארה"ב באופיר טורס סניף כפר סבא יציאה מהארץ ה 14-5-10 וחזרה ב 9-6-10 בתחילת חודש אפריל הודעתי לנציגת אופיר טורס בסניף כי אני נאלץ לבטל את הטיסה , בתאריך ה 7-7-10 ביקשתי את כספי בחזרה מדובר בסכום כסף נכבד מאחר ורכשתי שני כרטיסי מבוגר וכרטיס ילד מאז ועד היום שמעתי את כל התירוצים האפשריים ואני חייב לציין כי חלקם מאוד יצירתיים אבל את הכסף לא ראיתי
כספי סוג הנזק :
החזר הכספי פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אופיר טורס שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
פנייתכם התקבלה במשרדנו ונמצאת בבדיקה מול כל הגורמים הנוגעים בדבר.

אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לתת מענה לציבור לקוחותינו במקצועיות ובנאמנות.

לידיעתך/כם זמן הטיפול הממוצע בתלונה עלול להתארך, בין היתר מתוך הצורך לפנות לגורמים שונים, שחלקם נמצאים בחו"ל, לצורך הברור.

בכל פניה אלינו, ציין/י את מס' הסימוכין, המופיע מתחת לנדון.




לשירותכם בכל עת,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה