פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיסים שבוטלו עקב אישפוז בבי"ח,ובוטלו תוך 8 ימים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי 2 כרטיסי טיסה לארה"ב בתאריך 21/09/10 .אך לצערי בת זוגתי אושפזה בבי"ח איכילוב בתאריך 29/09/10 עקב אירוע מוחי שבנתיים עבר בשלום. מיד הודעתי לחברת אופיר טורס ונאמר לי כיוון שזה ערב חג אז רצוי שאבוא למשרדים ביום א' 3/10/10 .נפגשתי עם מנהל המשרד משה ומסרתי לו את המסמכים מהאישפוז כדי לבטל את הכרטיסים. הוא לקח את כל הניירת האישפוז והבטיח לי שכספי יוחזר לי תוך 10 ימים. היום כבר 30/10/10 ואין בידי את הכסף.
הסכום הכולל 8827.54 ש"ח.מקווה שחברה בסדר גודל כזה לא מתכוונת לגזול את כספי קשיש בן 75 שסך הכל רצה לבקר את הבת ליום הנישואין שלה.
כספי סוג הנזק :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
משה - מנהל מרכז הזמנות שם ותפקיד:
חבל מאוד שלא מדייקים בעבודות הלקוח הזמין טיסה בחברה זרה וחתם על תנאי ההזמנה שכללו דמי ביטול כאשר ביקש לבטל פנינו לחברת התעופה כדאי שתוותר על
דמי הביטול אני מסרתי לו שהטיפול יקח עד חודשיים ובכל מיקרה יוחזר לו כספו בלי שום קשר לחברת התעופה תוך חודשיים במגבלות ההחזרים של חברת האשראי
תגובה:
הכסף מוחזר דרך חברת כרטיס האשראי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה