פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת הסכם חבילת נופש. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הנציב 6 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני ואחותי רכשנו חבילת נופש ללאס וגאס בין 8-15.12, הכוללת טיסות+ארוחה כשרה במטוס ובית מלון על בסיס לינה בלבד.

בטיסת ההלוך לא קיבלנו את הארוחה שהוזמנה ובהיותנו שומרות כשרות נותרנו ללא אוכל בטיסה של כ-17 שעות (כולל טיסת ההמשך).
בהגיענו למלון גילינו כי הוואצ'ר שלנו בוטל ואין לנו הזמנה למלון, את החדר קיבלנו רק לאחר השארת כ. אשראי לביטחון.
במהלך כל הטיול דיברנו עם אופיר טורס מס' רב של פעמים למרות העלויות הגבוהות של שיחות בינלאומיות, ולא קיבלנו פתרון הולם, רק טרטורים, לרבות יום שבו חזרנו למלון וסגרו לנו את החדר כי עדיין לא סודר התשלום ולא סופק הוואוצ'ר.
בסיום השהות נאלצנו לשלם עבור המלון, למרות שהובטח לנו ע"י הנציגות של אופיר טורס שלא נצטרך לשלם.
חשוב לציין שאף נציג של אופיר טורס לא טרח לחזור אלינו ולוודא הסדר תשלום מול המלון ומולנו.

אנו מבקשות כי פנייתנו תטופל באופן הולם, ומבקשות החזר תשלום עבור חדר המלון+שיחות הטלפון ועוגמת הנפש הרבה.





כספי סוג הנזק :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אופיר טורס שם ותפקיד:
הריני לאשר קבלת מכתב הלקוח שבנדון. תגובה:
עם קבלת מכתבכם פני נו לברור הטענות עם הגורמים הנוגעים בדבר ולהלן תגובתי.

מלון – ההזמנה למלון נשלחה בהתאם לנוהלי העבודה עם הספקים בחו"ל. למרות האמור מהכתוב הבינותי כי נתבקשתם להשאיר כרטיס אשראי לביטחון ע"מ לקבל חדר. סוף דבר כרטיס האשראי לא חויב היות והשובר התקבל כמתבקש. אגב, מסירת כרטיס אשראי לביטחון הינו הליך שגרתי המקובל במלונות רבים ברחבי העולם ובארץ.

אוכל כשר בטיסה – בקשה לאוכל כשר נשלחה לחברת התעופה. איני מבינה פשר התקלה בטיסת ההלוך, יחד עם זאת, הברור העלה כי אוכל כשר התקבל בטיסת החזרה לישראל.

הנני מצרה על אי הנוחות לה טענה הלקוחה, אולם לאור האמור לעיל איני יכולה להיעתר לבקשת פיצוי כלשהו. מטעמי שימור לקוחות בלבד אני נאותה לזכותה בסכום של 100 ₪ בגין אי קבלת אוכל כשר, וזאת מבלי להודות בחבות או אחריות כלשהי ולאחר קבלת כתב הסילוק המצ"ב חתום.

אני תקוה כי תשובתי זו מהווה מענה לפנייה וכי נשוב לראותה בקרב קהל לקוחותינו המרוצים גם בעתיד.


בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה