פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחכה לזיכוי יותר מחצי שנה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
אינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום , בגלל טעות של אחת מנציגות בשירות האינטרנט לקחו הורידו יותר כסף ממה שהיו צריכים. אחרי שחזרתי מנופש הבטיחו לי שתוך כמה שבועות אמי יקבל זיכוי. ככה עבר חודש , חודשים ועכשיו כבר חצי שנה עברה ולא קיבלתי כלום! ספיר משימור לקוחות חודש שלם הבטיחה לי שאני צריך לקבל כסף בחזרה וכלוםץ אחרך כך היא העבירה את כל האשמה על דימה אבל הוא בכלל לא חוזר אלי.
אני שילמתי כמאט 10000 על הנופש דרך אופר טורס היום לא הוציא אפילו שקל כדי להזמין דרכם!
שירות גרוע....
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אופיר טורס שם ותפקיד:
הריני לאשר קבלת מכתבך שבנדון. תגובה:
פניית הלקוח הועברה לטיפולנו ישירות על ידו והלקוח קיבל מענה מדימה, אחראי במחלקת טוספונטני.

הובהר לו כי הזיכוי בסך 23$ עליו הלין הועבר ישירות לכרטיס האשראי שלו. לצערנו הבינותי כי הזיכוי התעכב בחברת האשראי אך לאחר פנייתו העניין סודר.

הנני מצרה על אי הנוחות ומקווה כי תשובתי מהווה מענה לפנייה.




בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה