פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה מוגזמת + אי טיפול בתלונה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אופיר טורס היא הספקית הבלעדית של כרטיסי נסיעה ברכבת באירופה. בתאריך2/9/2010 רכשתי כרטיס רכבת משולב ל6 ימים באיטליה לי ולאשתי. מחיר הכרטיס באתר עמד באותו יום על 460 דולר לזוג אך מכיוון שהדבר היה זמן קצר לפני נסיעתי לא יכולתי להזמין דרך האתר אלא דרך סוכנת נסיעות חביבה בשם לילי.
לילי אמרה לי שהמחיר הוא 460 יורו ואני שחשבתי שאולי אני זה שלא זוכר נכון, אישרתי את ההזמנה ושילמתי.
מה גדולה היתה הפתעתי שכעל 2 הכרטיסים אותם קיבלתי שעות ספורות לפני הטיסה היה רשום מחיר של 340 יורו (שהם 460 דולר!).
זאת אומרת שאופיר טורס גבו ממני 120 יורו סתם...
כשאשתי התקשרה לחברה ענתה לה פקידה 'נחמדה' בשם טלי שפחות או יותר צרחה עליה ואמרה לה ששילמנו ואין מה לעשות ואולי זה עמלה (עמלה של 120 יורו? אני בספק!).
.למחרת דיברנו עם לילי (שבינתיים הפסיקה להיות חביבה) האשימה אותנו (אע"פ שכנראה מדובר בטעות שלה) ועוד הוסיפה ואמרה שאין למי להתלונן.
התלוננתי באמצעות אתר זה ב07/10/2010 (מספר תלונה 55116)
התגובה שקיבלתי ב12/10/2010 הייתה זו:
"פנייתכם התקבלה במשרדנו ונמצאת בבדיקה מול כל הגורמים הנוגעים בדבר. אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לתת מענה לציבור לקוחותינו במקצועיות ובנאמנות. לידיעתך/כם זמן הטיפול הממוצע בתלונה עלול להתארך, בין היתר מתוך הצורך לפנות לגורמים שונים, שחלקם נמצאים בחו"ל, לצורך הברור. בכל פניה אלינו, ציין/י את מס' הסימוכין, המופיע מתחת לנדון".
על אף שעברו יותר מארבעה חודשים (!) מאז הפנייה לא טרחו באופיר טורס להגיב על הפנייה יותר ממה שנכתב באותו מענה לקוני בתחילת אוקטובר.
איש לא דיבר איתי, איש לא פנה אליי וכמו שברור לי לגמרי, איש לא טיפל בתלונה.טלפון או מייל לחו"ל אפשר לעשות היום בקלות (יש אמצעים טכנולוגיים רבים השנת 2011..)
ונדמה לי שבאופיר טורס פשוט מעוניינים שאני אשכח מהנושא.
יש כאן לדעתי זלזול, עוגמת נפש, התנשאות של עסק שלא שם על אף אחד ובטח לא על לקוח פשוט כמוני!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הכסף + שיחה איתי + התנצלות על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אופיר טורס שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: מענה לפנייה שמספרה 55116 ע"ש זעפרני יאיר

הריני לאשר קבלת מכתבכם שבנדון.

עם קבלת הפנייה פניתי לגורמים הנוגעים בדבר לברור הטענות ולהלן תגובתי.

הזוג הזמין נסיעה ברכבת כאשר מחיר הנסיעה היה ידוע מראש.

בנוסף, הם קיבלו טופס הזמנה בו פרטים מלאים לרבות מחיר כרטיס הרכבת ולאחר חתימתם המהווה אישור ההזמנה על כל מרכביה, בוצעה ההזמנה.

לאור האמור איני מוצאת ממש בתלונה.

בנוגע ליחס אבקש להסביר כי לדברי הנציגות הם ניסו להסביר את האמור בשיחת הטלפון אך לא ניתנה להם ההזמנות באותה השיחה. הנני מצרה על הכתוב במכתבם ויכולה להבטיח כי שוחחתי ישירות עם הנציגות בדבר נוהלי השירות בחברתנו.

אני תקוה כי תשובתי זו מהווה מענה לפנייה.


בכבוד רב,

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה