אופיר טורס |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
הנדון: מענה למכתב תלונה ע"ש רייכמן אירנה תלונה שמספרה 60760
אנו מאשרים בתודה קבלת הפנייה. חברתנו מייחסת חשיבות רבה לשביעות רצון לקוחותיה ומשקיעה מאמצים ומשאבים רבים על מנת שהמידע הניתן להם יהא רב ומהימן וחופשתם תמומש על הצד הטוב ביותר. פנייתך נבדקה עם הנוגעים לדבר ואנו מתכבדים להשיבך.
ביום 17.3, גב' רייכמן ביצעה הזמנה לטיסה סדירה ללונדון בין התאריכים 6-9.4, באמצעות מנוע החיפוש, במחלקת טוספונטני של אופיר טורס. בתוצאות שהתקבלו כתוב מפורש תחת כותרת עצירה, 1. לנוחותך מצ"ב פלט מהמחשב בו פרטי הטיסה.
יתרה מזאת, כאשר לוחצים על הטיסה הרצויה, מתקבל פרטי המסלול המלא, כולל שעות הטיסה וההמתנה.
באותו היום 17.3, לאחר ביצוע ההזמנה ואישורה, 6 ימים טרם מועד הטיסה, ביקשה גב' רייכמן לבטל הזמנתה. היות ועמדה בתנאי עסקת מכר מרחוק, אנו ביטלנו את ההזמנה וחייבו אותה בעלות של 100 ₪, בהתאם לחוק מכר מרחוק.
לאור האמור, איני מוצאת יסוד לתלונה ודוחה דרישתה.
אני תקוה כי תשובתי מבהירה העבודות לאושרן.
בכבוד רב,
|
פתרון: |
|
|