פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הצגה מטעה של טיסות באתר האינטרנט נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אתר האינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 17.3.2011 הזמנתי טיסה ללונדון באתר האינטרנט של החברה.
באתר היה פרסום של טיסה בתאריכים 23-26.03.2011 במחיר של 711$.

מייד בסיום הזנת הפרטים קבלתי מייל עם פרוט ההזמנה בו רואים שטיסת חזור
מורכבת משתי טיסות ( לאטונה ומאטונה לתל-אביב).
באותיות הקטנות ניתנת אפשרות להכנס ל"פרוט טיסות/מחיר" ללא הדגשה שטיסה לא ישירה.
כמובן שלא אישרתי את ההזמנה.
מכיוון שחיפשתי רק טיסות ישירות באותו רגע התקשרתי לחברת "אופיר טורס"
ודיברתי עם פקידה בשם אינה.
הסברתי לה מדוע אני נאלצת לבטל את ההזמנה והוסבר לי שאני חייבת לשלם דמי ביטול בסך 100ש"ח.
אני מבקשת להחזיר את הדמי ביטול בגובה 100 ש"ח מכיוון שפרסום הטיסה באתר מטעה את הלקוחות.

אודה לכם על תשובתכם לפנייתי בהקדם האפשרי,
אירנה.
כספי סוג הנזק :
החזר דמי ביטול בגובה 100 ש"ח. פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אופיר טורס שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: מענה למכתב תלונה ע"ש רייכמן אירנה תלונה שמספרה 60760

אנו מאשרים בתודה קבלת הפנייה. חברתנו מייחסת חשיבות רבה לשביעות רצון לקוחותיה ומשקיעה מאמצים ומשאבים רבים על מנת שהמידע הניתן להם יהא רב ומהימן וחופשתם תמומש על הצד הטוב ביותר. פנייתך נבדקה עם הנוגעים לדבר ואנו מתכבדים להשיבך.

ביום 17.3, גב' רייכמן ביצעה הזמנה לטיסה סדירה ללונדון בין התאריכים 6-9.4, באמצעות מנוע החיפוש, במחלקת טוספונטני של אופיר טורס. בתוצאות שהתקבלו כתוב מפורש תחת כותרת עצירה, 1. לנוחותך מצ"ב פלט מהמחשב בו פרטי הטיסה.

יתרה מזאת, כאשר לוחצים על הטיסה הרצויה, מתקבל פרטי המסלול המלא, כולל שעות הטיסה וההמתנה.

באותו היום 17.3, לאחר ביצוע ההזמנה ואישורה, 6 ימים טרם מועד הטיסה, ביקשה גב' רייכמן לבטל הזמנתה. היות ועמדה בתנאי עסקת מכר מרחוק, אנו ביטלנו את ההזמנה וחייבו אותה בעלות של 100 ₪, בהתאם לחוק מכר מרחוק.

לאור האמור, איני מוצאת יסוד לתלונה ודוחה דרישתה.

אני תקוה כי תשובתי מבהירה העבודות לאושרן.


בכבוד רב,

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה