פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקשורת לקויה תרתי משמע נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
1. אתמול בתאריך 30/3/2011 הייתי בקשר טלפוני עם נציגות המכירה של החברה במטרה לרכוש 3 כרטיסי טיסה. לאחר שקיבלתי פרטים ראשוניים התקשרתי בשעה 18:30 בכדי לבצע את ההזמנה. המענה הטלפוני הודיע לי כי המשרד סגור ושעות העבודה הן 08:00 - 20:00.

2. הבוקר פניתי טלפונית לנציגת החברה (ד.) ולאחר שמסרתי לה את פרטי הטיסות וההצעות שקיבלתי אמש מעמיתיה. היא אמרה לי כי העסקה הזולה ביותר שניתן להשיג ליעד המבוקש במועדים שציינתי היא 680$.
לאחר שמסרתי את הפרטים הדרושים לביצוע העסקה, ביקשתי לבצע ב-3 תשלומים. הנציגה מסרה כי הדבר ניתן רק בחיוב ריבית. כאשר ציינתי כי בהיותי לקוח החברה ידוע לי כי בעבר שילמתי עד 5 תשלומים ללא ריבית. תשובתה נותרה בעינה. מאחר והייתי מחוץ למשרד ביקשתי שתיצור איתי קשר לאחר חצי שעה כשאחזור למשרד, בכדי להשלים פרטים ולבדוק מלונות ושירותים נוספים.
3. בהגיעי למשרד נכנסתי לאתר החברה באינטרנט והתברר לי כי אותה טיסה מופיעה במחיר 666$. כאשר ד. התקשרה ציינתי בפניה את המחיר, קיבלתי תשובה שהיא לא עובדת מול האתר והמחיר אותו היא נתנה לי הוא הזול ביותר לפי העדכון של ספק השרות (אל-על).
ציינתי כי בחברה מתחרה המחיר עוד פחות אף יותר, וכי אני מבקש לשלם את המחיר המופיע באתר – 666$.
הועברתי לאחראי (ל.) שטחתי את טענותיי בפניו כאשר בין היתר ציינתי את נושא המשרד הסגור למענה טלפוני וגם את נושא התשלומים. קיבלתי את התשובות הבאות:
בנושא הטלפוני תשובתו הייתה שככל הנראה הדבר נובע מתקלה.
בנושא התשלומים הוא אישר כי אכן ניתן לשלם ב-5 תשלומים ללא ריבית וכי הנציגה טעתה.
בנושא המחיר הוא ציין שזהו הפער בין ביצוע הרכישה בטלפון לבין האתר.
ביקשתי שוב לקבל את המחיר שצוין באתר, מאחר והנציגה הטעתה אותי באומרה כי המחיר אותו נקבה הוא המחיר הזול ביותר ולא נתנה לי להבין כי קיימת גם אפשרות זולה יותר דרך אתר.
לאחר שלא נענה לבקשתי ביקשתי לבטל את העסקה (כל זה בפחות משעה מזמן ההתקשרות הראשונה וביצוע העסקה. ל. ציין כי אחויב בדמי ביטול.

כספי, עלבון, עוגמת נפש סוג הנזק :
אין לחייבני בדמי ביטול. לשפר את הכשרת את הנציגים/ות בכל הנושא לתמחור ולתשלומים פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אופיר טורס שם ותפקיד:
דון:אישור קבלת פניה ע"ש: חסקל אריה תלונה מספר 60884
סימוכין: 0411-04
תגובה:
פנייתכם התקבלה במשרדנו ונמצאת בבדיקה מול כל הגורמים הנוגעים בדבר.

אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לתת מענה לציבור לקוחותינו במקצועיות ובנאמנות.

לידיעתך/כם זמן הטיפול הממוצע בתלונה עלול להתארך, בין היתר מתוך הצורך לפנות לגורמים שונים, שחלקם נמצאים בחו"ל, לצורך הברור.

בכל פניה אלינו, ציין/י את מס' הסימוכין, המופיע מתחת לנדון.




לשירותכם בכל עת,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה