פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול שייט וטיסה נושא התלונה:
שמש משה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏02 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רחוב אגריפס כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני שמש משה נרשמנו אצל סוכונת במשרד אופיר טורוס בירושלים
לשייט באוניה קרניבל קרוז וכן טיסה לברצלונה לתאריך 24/6/2011 ל10 ימים
עלות השייט והטיסה כול ביטוח עלה 4200 s שהטיסה בלבד לזוג 1200 s
הסכום שולם במלואו ואז קרה לי מקרה שלא היה צפוי עצירת שתן וזה קרה חודשיים לאחר ההרשמה.
הגעתי לסוכנת שטיפה בנו והסברתי לה מה קרה שאני חייב לעבור ניתוח ערמונית
הבאתי אישור מבי חולים הדסה בירושלים ממנהל המחלקה פרפ:" פודה
שאהי חייב לעבור ניתוח בתאריך הזה ואסור לי להפליג וכן לטוס
באתי עם המסמך התשובה הראשונית של הסוכנת היתה שכ אחד יכול להביא מסמך זה לא אומר שהוא חולה או עובר ניתוח
כך התיחסה הסוכנת ענת מזרחי אלי
מה שביקשתי ממנה לבטל את כל השייט והטיסה התשובה היתה לא ניתן שאני מפסיד את כל כספי
בינתיים אושפזתי בבית חולים לניתוח הערמנית מסיבות רפואיות הייתי חייב לחכות חודשיים לניתוח כי היתה לי בעיה נוספת לבבית כך שהייתי עם קטטר חודשים ואז אוכל לעבור את הניתוח
פניתי עם כל המסמכים למחלקת התלונות של אופיר טורוס ויש בידי מיסמל כזה
שאני מבקש להתחשב במה שקקרה לי ומבקש להחזיר את כספי
ופה נוצרה בעיה שעשינו את הביטוח הבנינו שזה כולל הכול אם מאיזה סיבה לא נפליג או טיסה רק מסיבות רפאיות כמון נקבל את כספנו חזרה
וזאת הסוככנת לא אמרה שום מילה ויד עדול של 4אנשים אנו ועוד זוג חברים שאמורים להפליג איתנו
לאחר דין ודברים ומסמכים חברת אופיר האוילה להחזיר רק חלק מהסכום של ההפלגה בלבד 1500 s ולא להחזיר לנו את הטיסה לזה לא הסכמתי לא טסתי כי עברתי ניתוח ערמונית החברה התעקשה לבסוך הסכימה שנדחה את הטיסה בלבד לכל מועד אחר בנוסף נשלם קנס של 400 s על לא עוול בכפי
פמיתי לחברת אל על עם כל המסמכים שעברתי ניתוח ויש לי מסמך מבית חולים שאסור לטוס הם טענו שהם לא צד בהסכם רק אופיר טורוס יכולה לפתור את הבעיה ושוב פניתי אליהם נתנו דחיה למועד הטיסה לברצונה וחזרה
אבל במקרה שלי הפרפוסר מנהל המחלקה גם את אסר עלי
ביקשתי לפחול שיחזירו לי כרטיס אחד הסוכנת לא היתה מוכנה לשמוע
ביקשתי מהם פירוט כמה חברת כרניבל כרוז גבתה ממני עמלה לא היו מוכנים לתת לי תשובה
זה בקיצור כל מה שכתבתי יש ברשותי את על המסמכים המאשרים
אבקש את עזרתכם בנושא אני בן 77 ורעייתי 75 מאד רצינו לצאת לשייט אחרת לא היינו נרשמים הנסיבות א איפשרו זאת לכן עלינו להפסיד כ3000 s
אני בטוח שתוכלי לעזור לי בנושא
תודתי נתונה כם מראש
שרה ומשה שמש
כספי סוג הנזק :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אופיר טורס שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: מענה לפנייה

הריני לאשר בתודה קבלת מכתבך שבנדון.

בפתח הדברים אבקש לשלוח לך איחוליי בריאות.

לגופו של עניין, נכנסת לסניף ירושלים, סוכנת ענת וביקשת להזמין שייט.
ענת הציע לך שייט של חברת קריביאן, הצעה לה הסכמת ושילמת מקדמה בסכום של 800$.
בעת ההזמנה הוסבר לך נושא עלות הביטול היות ומדיניות הביטולים נוקשית מאד ואתה חתמת על טופס ההזמנה בו תנאי דמי הביטול. לנוחותך מצ"ב העתקו.

יתרה מזאת, ביקשת להזמין ביטוח, הוסבר לך כי פוליסת הביטוח אינה מכסה החמרה של מחלות קודמות וביום 9.5.11, ביקשת לבטל את הפוליסה ע"מ למזער עלות דמי הביטול.
טופס בקשת הביטול החתום על ידך, מצ"ב לנוחותך.

פנית אליי בדבר ביטול דמי הביטול ולצערי לאור העובדות איני יכולה להיעתר לבקשתך.

נכון להיום בנושא הביטול מטפלת הסוכנת ענת ולאחר קבלת תשובה סופית ממחלקת שייט היא תשיב לך עלויות בהתאם.

קבלה – לבקשתך מצ"ב העתק הקבלה בסכום של 1,200$. לדברי ענת הקבלה נשלחה אליך.

אני תקוה כי תשובתי מבהירה העובדות לאשורן ומהווה מענה לפנייה.


בכבוד רב,

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה