|
|
|
|
|
|
ביטול חופשה שנרכשה עקב פירסום מוטעה של מראה חדרי המלון |
נושא התלונה: |
וקנין שלומי |
שם/כינוי: |
יום ראשון 16 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחול המועד סוכות הזמנתי בעבור משפחתי באמצעות אתר האינטרנט של חברת אופיר טורס חופשה בקלאב הוטל טבריה ל 16.102011 - 19.10.2011 .באתר החברה פורסמו תמונות החדרים והמלון שנראו לנו יפים וראויים.
אולם עם הגיענו (מבאר שבע לטבריה) למלון נחרדנו והזדעזענו מעליבות החדרים ,ריח נורא היה בפרוזדורי החדרים וליכלוך , החדרים ישנים ובעלי ריהוט ישן ומוזנח שלא הייתי מעלה בדעתי לשהות בהם אפילו שעה אחת , טלויזיות מקולקלות שטיח מזוהם מזרונים בלויים . אין קשר בכלל בין התמונות שפורסמו באתר אופיר טורס באינטרנט למצב החדרים בפועל. מנהלת שירות לקוחות אינטרנט של חברת אופיר טורס בשם אפרת התייחסה אלינו באופן מחפיר כשביקשנו את עזרתה,התעקבנו מספר שעות רב בטלפונים וטירטורים עד שמנהלת שירות לקוחות נעתרה לבקשתינו לבטל את המלון ,ובחוצפתם חייבו אותנו ב 100 ש"ח דמי ביטול ( כמו כן חייבו זוג נוסף שבאו איתנו) - כמו כן לא טרחו להציע לנו אפשרות חלופית ונאלצנו לחזור לבאר שבע מאוכזבים מטורטרים ופגועים ללא חופשה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר קנס ביטול שחוייבתי + פיצויי על עוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופיר טורס שירות לקוחות
, תגובה:
|
אופיר טורס |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אנו מאשרים בתודה קבלת הפנייה. חברתנו מייחסת חשיבות רבה לשביעות רצון לקוחותיה ומשקיעה מאמצים ומשאבים רבים על מנת שהמידע הניתן להם יהא רב ומהימן וחופשתם תמומש על הצד הטוב ביותר. פנייתך נבדקה עם הנוגעים לדבר ואנו מתכבדים להשיבך.
מר וקנין הזמין חופשה באמצעות אתר האינטרנט שלנו במלון קלאב הוטל בטבריה, בין התאריכים 16.10-19.10.2011.
בנוגע לטענתו על רמת בית המלון והחדרים בו, אשיב כי כל התמונות של המלון אשר נמצאות באתר האינטרנט, הן באחריות המלון ולהמחשה בלבד.
עם ההגעה פנה אלינו מר וקנין והביע אי שביעות רצון מהמלון. יש לציין, שבתקופה האמורה, חול המועד סוכות, בתי המלון בטבריה היו בתפוסה מלאה, ועל כן לא הצלחנו למצוא עבורו בית מלון חלופי באזור בהתראה כה קצרה, וזאת למרות נסיונותינו.
אדגיש כי החיוב בדמי ביטול בסך 100 ₪ הינו חיוב בנסיבות העניין.
לאור האמור לעיל, איני מוצאת מקום לפיצוי. אני תקוה כי תשובתי מבהירה העובדות לאשורן.
בכבוד רב,
|
פתרון: |
|
|
|