פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום קנס נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בן יהודה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלחתי לכם לפני כשבועיים מכתב במייל ובפקס, תלונה על אי אמירת כל האמת לגבי מחיר הטיסה המוזל שנמכר לי, טיסה לשטוקהולם שבדיה וחזרה מקופנהגן דניה, כאשר 2 הטיסות היו דרך ריגה.
נאלצתי לשלם הרבה מאד כסף עבור מזודה נוספת, שבגלל זאת גם היה משקל יתר, מה שלא נאמר לי מראש שבשל כך המחיר מוזל.
אבקשכם לבדוק הנושא ולהחזיר לי מידית תשובה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי ובשום אופן לא בכרטיס אחר. פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אופיר טורס שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: מענה לפנייה מיום 22.10.11

הריני לאשר בתודה קבלת מכתבך שבנדון.

ברור שערכתי לאחר קריאת הטענות מעלה כי כרטיסי הטיסה הוזמנו בחברת התעופה אייר בלטיק ובטיסות אלו לריגה ידוע לכל סוכן כי אין אפשרות לקחת כבודה, אלא בתוספת תשלום.

במהלך ההזמנה קיבלת את האינפורמציה בנושא הכבודה וכמו כן כי אין קבלת אוכל בטיסה.

לאור האמור לעיל, איני מוצאת יסוד לתלונה ודוחה את הדרישה.

אני תקווה כי תשובתי מהווה מענה לפנייה.



בכבוד רב,

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה