פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מוטעה ושרות גרוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
‏15/11/2011
לכבוד מנכל אופיר טורס
הנדון:חיוב מוטעה ושרות גרוע


אדון נכבד,
בתאריך 17.9.11 רכשתי דרך האינטרנט טיסה זוגית ללונדון באתר אופיר טורס. כאשר סיימתי למלות את טופס הרכישה כולל פרטי כרטיס האשראי , הטופס נתקע .
מאחר ולא קיבלתי מאז שום הודעה במייל על רכישה, או כרטיס אוטומטי, הנחתי שהעסקה לא התבצעה ורכשתי את הטיסה במקום אחר.

והנה להפתעתי אני רואה שיורדים לי חיובים של אופיר טורס בכרטיס האשראי. שני חיובים מתוך שלושה כבר ירדו.(כל חיוב בסך 2192 ₪)
פניתי מיד להנה"ח של החברה ודיברתי עם אפרת יהודה. היא לקחה את הפרטים ואמרה שתחזור אלי. היא לא חיזרה אלי והטלפונים איתה הלוך ושוב נמשכו כשבועיים. בזמן זה היא לא עדכנה אותי על מה העיכוב.
לאחר מכן פניתי לגברת בשם פולה שגם היא הבטיחה לחזור אלי ולא חזרה.
לבסוף אחרי לחץ רב השגתי את אפרת יהודה והיא אמרה שנעשה חיוב מוטעה והיא תדאג לזיכוי.(נכון לתאריך 15.11.11 עדיין לא קיבלתי שום זיכוי מחברת האשראי!!!)
לא קיבלתי שום התנצלות מהחברה ושום הסבר למה ההתעסקות בזיכוי צריכה להיות כה ארוכה ומתישה, בעוד שבשביל לרכוש כרטיס יענו ללקוח תוך שניות בטלפון.

לעניות דעתי הטיפול בי עד כה היה מתחת לכל ביקורת. אם אני לא הייתי מתריע בפני החברה על הטעות אז הייתי מחויב לשווא ואף אחד מכם לא חזר אלי לומר שהייתה טעות.
זמן הטיפול בי וצורת ההתייחסות של מחלקת הנה"ח הייתה מתחת לכל ביקורת.

אני מצפה לקבל מכם פיצוי הולם על כל הטרחה והזמן שבזבזתי בטלפונים מולכם וכן על כך שישב אצלכם סכום של שני תשלומים (4384 ₪) כחודשיים וטרם קיבלתי אותם בחזרה. .

מצפה לתגובה מאדוני בהקדם! לפיצוי ולעזרה בסיום מהיר של הפרשה.

בכבוד רב
איתי גיל
מושב ניר בנים
0505697361
[email protected]

ועוגמת נפש סוג הנזק :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אופיר טורס שם ותפקיד:
הריני לאשר בתודה קבלת מכתבכם שבנדון. תגובה:
עם קבלת הפנייה פניתי לברור הטענות עם הגורמים הנוגעים בדבר ולהלן תגובתי.

ביום 7.11.11 (יום רביעי), מר גיל פנה למחלקת חשבונות שלנו והלין על חיוב ללא הזמנה. היות והנושא אמור להיבדק במחלקה אצלה בוצעה את ההזמנה, קיבלה אפרת את הפנייה ופנתה לגורמים הרלוונטים.

לאחר בירור הנתונים מול המחלקה ובחלוף 5 ימי עבודה בלבד, בוצע זיכוי מיידי לחשבון הבנק של מר גיל.

לאור האמור לעיל, איני מקבלת את טענת הלקוח ודוחה את דרישתו בדבר פיצוי כלשהו.


בכבדו רב,

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה