פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הבהרה לגבי הכרטיס נושא התלונה:
‏יום שישי ‏03 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף בית אל-על סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כשנרכשו הכרטיסים, לא נאמר לנו כי המחיר הזול כל כך הוא כי אין אפשרות לקחת עימנו מטען. האם לא מן הראוי לעדכן דבר כזה, במיוחד כאשר הכרטיס הוא ל-3 שבועות ואז מן הסתם יש מטען.
כבר כתבתי כמה וכמה פעמים, כמו גם שלחתי פקסים בצירוף החשבוניות של תשלום הקנסות, ולא נעניתי.
העברתי את הטיפו לעיתונות.
כספי סוג הנזק :
פיצוי על כספי פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אופיר טורס שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: מענה לפנייה מיום 22.10.11

הריני לאשר בתודה קבלת מכתבך שבנדון.

ברור שערכתי לאחר קריאת הטענות מעלה כי כרטיסי הטיסה הוזמנו בחברת התעופה אייר בלטיק ובטיסות אלו לריגה ידוע לכל סוכן כי אין אפשרות לקחת כבודה, אלא בתוספת תשלום.

במהלך ההזמנה קיבלת את האינפורמציה בנושא הכבודה וכמו כן כי אין קבלת אוכל בטיסה.

לאור האמור לעיל, איני מוצאת יסוד לתלונה ודוחה את הדרישה.

אני תקווה כי תשובתי מהווה מענה לפנייה.



בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה