אופיר טורס |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
הנדון: פנייתכם מיום 20.12.11 בעניין הלקוח קיטאי ניר – תלונה מס' 70433
אנו מאשרים את קבלת פנייתכם שבנדון.
עם קבלת הפניה, ניסינו להבין על מה הלקוח מתלונן, שהרי הוא עצמו מודה בפנייתו:"...אמנם היה מצוין שדות התעופה אך מכיוון שלא חשבנו שיכול להיות מצב כזה לא שמנו לב בכלל..."
יש להדגיש כי הלקוח ביצע הזמנה באתר האינטרנט שלנו, ושם מצוין במפורש מהו שדה התעופה בכל יעד. הלקוח ראה שזה מצוין בכתב, והוא אף מודה בכך בתלונתו.
לו היה מבצע הזמנה טלפונית, היה מקבל הסבר בטלפון בדבר שדות התעופה, ומאחר שביצע את ההזמנה באינטרנט, היה צריך לקרוא כי יש מעבר במילנו משדה תעופה אחד לשדה תעופה שני.
לכן לדעתנו אין מקום לתלונה זאת, והיא על פניה בלתי מוצדקת.
אני תקווה כי תשובתי זו מהווה מענה לפנייתכם.
בכבוד רב,
|
פתרון: |
|
|