פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיק שהיה אמור להתקשבל ולא הגיע נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-14.02.12 לאחר שיחה עם נציגה לבקשתי לבטל העסקה ביום קניית הקופון -נאמר כי אין בפשרותה לזכות את כרטיס האשראי כי היא חייבה את הקופון-לכן ישלח אלי שיק שיגיע תוך שבועיים. היות והחיוב שלי בכרטיס בתחילת חודש-הסכמתי. היום-29.2.12 כאשר לא התקבל השיק ויצרתי קשר עם החברה התברר שבכלל לא נשלח אלי שום שיק כי לא השיגו את הגרופון ומשהו כזה. אני רוצה לקבל את הזיכוי עוד היום ובטח לפני ה-02.03 ולי יש עסק עם חבב' אופירטורס ולא עם גרופון!!!!
בושה וחרפה!! חוצפה ממדרגה ראשונה שלא רק שלא שולחים את הכסף המגיע לי אלא אף לא חושבים לעדכן אותי שיש בכלל איזו בעיה ועוד מציעים כפתרון שהשיק ישלח מחר!!!!!!
נא יצירת קשר במיידי עם הודעה שזוכה כרטיס האשראי שלי!!!

אני מתכוונת כמובן גם להציג התלונה בפייסבוק שכל הציבור ידע איך העסק עובד!!!
כספי סוג הנזק :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל, מנהל שימור לק שם ותפקיד:
הנני מאשר את קבלת פנייתכם בתודה.
הריני להצר על אי ההבנה עם הלקוחה.
יצרנו קשר עם הלקוחה והיא זוכתה על ידינו באופן מלא, לשביעות רצונה.
אני תקווה כי תשובתי זו מהווה מענה לפנייתכם.

בכבוד רב,

אורי גל, מנהל
מחלקת שימור לקוחות
תגובה:
הלקוחה זוכתה באופן מלא על ידי אופיר טורס פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה