אורי גל, מנהל שימור לק |
שם ותפקיד: |
הנדון: פנייתכם אלינו מיום 16.4.12 בעניין תלונה 73964 - הלקוחה בוחבוט כרמית
הריני מאשר את קבלת פנייתכם אשר בנדון.
לצורך בירור העניין, פניתי לבירור העובדות לגורמים בחברתנו שטיפלו בהזמנת הלקוחה, והרי תשובתי:
בתגובה לדבריה על היותו מלון המלך שלמה בטבריה מלון המיועד לציבור הדתי, אדגיש כי טענה זאת אינה נכונה כלל.
הרחצה בנפרד בבריכת השחייה קיימת רק בשעות הבוקר המוקדמות ובשעות אחרי הצהריים המאוחרות, וברוב שעות היום הרחצה היא משותפת, ועל כן איננו מקבלים את טענתה של גב' בוחבוט לפיה זה הדבר שקלקל עבורה את החופשה.
הטענה בדבר ביטול ההזמנה והחיוב הכפול אינה נכונה: גב' בוחבוט הזמינה שני חדרים ולא ביטלה אף אחד מהם.
לאחר מכן עשה חבר שלה הזמנה של חדר נוסף על שמו, וזמן קצר לאחר מכן ביקש לבטל את ההזמנה. אופיר טורס פעלה לזיכויו על פי חוק הגנת הצרכן מול חברת האשראי, ומבחינתה הלקוח זוכה כחוק.
מהאמור לעיל עולה שחברת אופיר טורס פעלה כראוי בעניין הזמנתה של גב' בוחבוט, ואינני מקבל את טענותיה כלפינו.
אני תקווה כי תשובתי זו מהווה מענה לפנייתכם.
בכבוד רב,
אורי גל, מנהל
מחלקת שימור לקוחות
|
תגובה: |
הלקוחה אינה זכאית לפיצוי. אופיר טורס נהגה כראוי בנסיבות העניין. |
פתרון: |
|
|