פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנה שלא הועברה למלון נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
דיברתי עם נציג באופן טלפוני והזמנתי חופשה בת 3 לילות בישרוטל רויא לביץ'באילת, נקלח כרטיס אשראי, חוייב ונשלחה לי קבלה בזמן אמת למייל
+מס/ אישור לחיובהכרטיס. שהגענו למלון לא הופיעה הזמנת החדר בדלפק הקבלה במלון, בשיחה לאופיר טורס, לא היה עם מי לדבר, שביקשתי להזמין חדר מול המלון ישירות לאהיתה אפשרות כי כרטיס האשראי חוייב, נאלצתי להמתין מעל 3 שעות בקבלה על מזוודותי, מיותר לציין את עוגמת הנפש, העצבים, והכעס שלי על תחילת החופשה, הכעס העיקרי היה על הזילזול מהחברה, שום יחס, ניתוקים מטעםשירות הלקוחות, חוסר תשובות וכו...
בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי הוגן לחופשה הבאה בצורה נאותה לתקן במעט את עוגמת הנפש!! פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל, מנהל שימור לק שם ותפקיד:
שלום רב,

הריני מאשר את קבלת פנייתכם אשר בנדון.
לצורך בירור העניין, פניתי לבירור העובדות לגורמים בחברתנו שטיפלו בהזמנת הלקוחה, והרי תשובתי:
הריני להצר על אי ההבנה עם הלקוחה. ברצוני לציין בתגובה לדבריה, שכרטיס האשראי שאת פרטיו נתנה לנו הלקוחה לא אושר על ידי המערכת, ולאחר מכן כשניסו אותה בטלפון ממרכז ההזמנות שלנו במשך מספר פעמים, גב' קליימן לא ענתה לנו. משכך, בלית ברירה, נשלח לה מייל אלקטרוני על כך שאין באפשרותנו לאשר את ההזמנה.
כשהגיעה לבית המלון, אכן גילתה גב' קליימן שלא קיימת שם הזמנה על שמה, או אז טלפנה למרכז ההזמנות שלנו, ובוצעה עבורה הזמנה תקינה שאושרה.
מהאמור לעיל עולה שחברת אופיר טורס פעלה כראוי בעניין הזמנת הלקוחה, ואינני מקבל את טענותיה כלפינו.
מכיוון שכך, אין באפשרותי להציע לגב' קליימן פיצוי.
אני תקווה כי תשובתי זו מהווה מענה לפנייתכם.

בכבוד רב,

אורי גל, מנהל
מחלקת שימור לקוחות
תגובה:
אופיר טורס פעלה כראוי בנסיבות העניין.
הלקוחה אינה זכאית לפיצוי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה