פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשובה לא אמיתית על התנהלות החברה נושא התלונה:
קליימן דבורה שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני שיתפתי אתכם בשירות לקוח של אופיר טורס, אשר חייבו את כרטיס האשראי שלי בחופשה, ושהגעתי למלון לא היתה הזמנה על שמי. מהתגובה שניתנה ע"י אורי משימור הלקוחות, נכתב שלא היה אישור לעיסקה כי לא השיגו אותי בטלפון, אך לצערי מייל שנשל מהם בשעות אחה"צ מאשר את קבלת העיסקה, כולל חיוב בכטיס אשראי+כל פרטי העיסקה. גם שהגעתי ללובי המלון הצגתי את מייל אישור וחיוב העיסקה. במלון טיפלו בי ליאן ושרה ללא שיתוף פעולה מצד אופיר טורס(אשמח להעביר את המייל שברשותי אם אדרש, וכן שתבדקו במלון ישרוטל רויאל ביץ מול בנות אלה לעימות הפרטים) חוצפה!!!!!! שהתשובות לא נכונות, ומצער לראות שאין יש ימין יודעת מה יש שמאל עושה באופיר טורס, כועסת על היחס מצידים, וזועמת יותר על התשובה השיקרית, מודה על עזרתכם בענין, תודה!!
עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי+התנצלות כפולה פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל, מנהל שימור לק שם ותפקיד:
תשובתנו נותרת ללא שינוי. תגובה:
הלקוחה אינה זכאית לפיצוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה