פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום מטעה בעיתון ובעת מתן השרות. נושא התלונה:
מזרחי אורנה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏27 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רוזן שושנה ומזרחי אורנה בזמנו שני חדרים במלון מרידאן ים המלח לתאריל ה27.5.12
במודעה בעיתון היה כתוב בגדול ובאדום נופש בשבועות. בשום מקום לא היה כתוב כי החדר במלון ימסר בשעה 19 שלפי כל יודע זה כבר לא שבועות. בהזמנה לא ידעו אותנו על כך ולתומינו סברנו שאם מזמינם ל27 לחודש מדובר על הצהרים. יתרה מכך נאמר לנו שאם נרצה להזמין לילה במוצאי שבת נוכל לעשות כן. ב24 לחודש החלטנו להזמין לילה נוסף ולתדהמתינו נאמר לנו על ידי אופיר טורס כי זה טעות ורק אז נודע לנו כי נקבל את החדר בשעה שבע. שוחחתי עם כלנית ,ליאת ועם האחראית אפרת שענתה בצורה בוטה .תבואו ביום ותשתמשו בסםא. אמרתי לה כי מר דוד רוזן נכה צהל וחייב מנוחה בחדר. אפרת טענה שאם ברצונינו לבטל את ההזמנה זה יעלה לנו במחיר מלא וניתקה את השיחה.
בפרסום בעיתון כוזב ולא יתכן כי יודיעו לנו כי כניסה בשעה שבע רק לאחר שבוצעה ההזמנה.אני חברה בהסתדרות המורים ויכלתי להזמים באותו סכום נופש לחג שבועות מכיון שרצינו לצאת בסוף החג היזנו דרך אוםיר טורס הפועל במקום שלושה ימים קיבלנו חדר ליום וחצי
לא קיבלנו תמורה למחיר ששולם סוג הנזק :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל, מנהל מחלקת שי שם ותפקיד:
שלום רב, פנייתכם בשם הלקוחות נתקבלה במשרדנו ונבדקה על ידי הגורמים שטיפלו בהזמנה.
יודגש, כי ההזמנה נעשתה ביום 23.4.12, כלומר יותר מחודש לפני היציאה לנופש, ובאותו יום נשלח השובר עבור המלון ללקוחות. בשובר מצוינת באופן ברור שעת קבלת החדרים - 19:00 בערב, ובהערות כתוב: קבלת חדרים החל ממוצ"ש ( כשמדובר גם בצאת החג ) או על בסיס מקום פנוי. אם הגיעו הלקוחות לבית המלון בשעה מוקדמת יותר, אין הדבר באחריותנו, ועדיין יכולים היו לשבת בלובי או להשתמש בשירותי המלון לרבות הספא, ולהמתין לפינוי החדרים לקראת בואם.
תגובה:
אין המדובר בפרסום כוזב, ואיני מקבל את טענת הלקוחות.
אופיר טורס נהגה כראוי בנסיבות העניין.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה